Re: Was het nou bloem, groene, boeren of toch
bij ons zeggen ze: uit de dijk getrokken! Maar die rode kool vind ik echt een superidee!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Was het nou bloem, groene, boeren of toch
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
bij ons zeggen ze: uit de dijk getrokken! Maar die rode kool vind ik echt een superidee!
Wat een super leuke taart!!!! Énig met die details, erg mooi gedaan!
Bij ons komen de kindjes gewoon uit mij!! Ik was maar wat blij geweest als ze uit de kool waren gekomen....en het had me dan ook geen .... uitgemaakt welke kleur kool dat was geweest!!!
miekje, dat had de taart onder de 18+ katagorie thuisgehoord! hihi
bij ons is het bloemkool (als het de ooievaar niet is) maar je taartje is wel heel leuk!
heel mooi die nerfjes in de koolbladeren!
Groetjes, Mireille
een geweldige taart mijn moeder zei altijd dat ik gevonden was achter een boom met een kwartjes in mijn hand? 
Helemaal leuk! Lief guitig babietje komt er tevoorschijn uit deze onbespoten (gezien het slakje en de rups) knap gelukte rode kool!
Hij is leuk, weer eens een heel ander soort babytaart.
Tjee, die rode kool is super gelukt. Wat een prachtig taartje!
wauw goed gelukt zeg...zou willen dat die van mij uit de kool waren gekomenhad een hoop werk gescheeld

Wat een leukerd geworden. Leuk idee ook
Geweldig! Dat is ook een leuk ide voor een geboortetaart!!!! Mijn kinderen komen uit de boerenkool 
Greetz Miranda
Wat een leuk idee!! En mooi gemaakt!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Was het nou bloem, groene, boeren of toch