Re: piraat overboord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is een film Wendy !!!!
Prachtig !
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » piraat overboord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh wendy, hoe doe je dat toch, iedere keer weet jij weer een heel "verhaal" te boetseren......Wacht in smart op je volgende kalender!
Heel erg mooi en je kinderen hebben gelijk. Weer een prachtige taart.
Greetz Miranda
Weer een erge leuke taart !
Snel "verstoppen" voor Sebas deze foto.....hij zou eens op ideetjes komen voor zijn eigen verjaardagstaart eind februari,pffff!!
Geweldig mooie taart Wendy!
Groetjes,
Nicole uit Haarlem.
Súper leuk weer Wendy!! Wat heb je die zee/golven gaaf gedaan... heb je gewoon hier en daar wat fondant samengeknepen en er dat wat icing over gedaan??? Of hoe hoe hoe anders ???????? 
Waar haal je het weer vandaan?!! Hij is weer geweldig en zooooo veel details. Super en heel apart met deze vorm.
Weer echt een kunststukje!!!!
ik mag hopen dat mijn zoontje Quinten (nu 6 mnd) nooit zulke uitgebreide wensen krijgt. Want ik kom er niet mee weg.
Maar jij doet het echt fantastisch
Super leuk en origineel. Het is inderdaad geweldig, al die details en zo mooi uitgevoerd. Wordt het niet eens tijd voor een Wendy boek?
Hoe meer ik er naar kijk hoe meer nieuwe dingen ik zie. super
wauw wat een mooie taart
Jeejjjj, en ik maar zeuren over mun puzzelplaatje waar zoveel tijd in zat. Vraag me echt af hoeveel tijd je wel niet aan zoiets besteedt?!!
Je stopt in ieder geval wel je hele hart dr in. Geweldig.
Groet van Marianne
H
Hahaaa! Doet me denken aan zo'n scene uit Astrix als voor de zoveelste keer de piraten naar de kelder gevaren zijn! Dan dobbert er ook altijd wel
Kweet niet wat ik nog toe kan voegen hier, maar MOOI is ie zeker !!!!!!
Een echte "Wendy"....
Ja,wat moet ik hier nu weer van zeggen,je hebt ondertussen alles al gehoord?
Hele,leuke,mooie,gave taart,met natuurlijk alle details.
Ben nu zelf bezig met de Alladin taart voor Mike,Alladin/kleed/lamp zijn al af pff,ik moet zeggen dat ik nu ook op de details let,van wie zal ik dat nu hebben gekregen?
Ben ook met een geboortetaartje bezig;bestelling,moet morgen af.
groetjes,Natasja.
Oh wauw! Wat een supertaart weer! Weer een taart waar je naar blijft kijken
. Alles is weer even mooi gemaakt en zie ik nou echt ook nog zuignappen op de armen van de octopus?! Hoe krijg je het toch voor elkaar! 
Bedankt voor de leuke reacties weer. 
Deze is ook weer superleuk. Je hebt echt wel weer even de tijd nodig om alles te bekijken (op je album).
Nog een vraagje. Wat gebruik jij om de cakeboard (MDF?) heen. Is dat een soort plastic inpakpapier? Ik heb zoiets wel eens bij de Hema gezien.
Ik hoop dat je tijd hebt om te antwoorden. Je hebt het natuurlijk heel druk.
Hihi, druk? Ik? Hoe kom je daaaaaaar nou bij.

Tis weer vreselijk ja, maar, het komt wel goed. (hoop ik.
)
Ik doe daar de bloemenfolie zeg maar omheen ja. Ik koop dat op een grote rol, is wel wat steviger dan die van de hema. Maar die werkt ook hoor. 
ik moet zeggen dat ik nu ook op de details let,van wie zal ik dat nu hebben gekregen? groetjes,Natasja.
GEEEEEEN IDEE.

Wat een beauty. Wel een stoere beauty
Blijf me toch verbazen waar jij de tijd vandaan haalt om zulke gedetaileerde ontwerpen te maken en uit te voeren, daar ben ik dan weer jaloers op....
Gewoon niet meer slapen. 
Maar ik geef toe, dat breekt wel een keer op.
Lag gister eeeeerug vroeg op bed om wat in te halen, maar dat lukt niet helemaal natuurlijk. 
Super leuk weer!!
Wanneer geef je weer eens een workshop boetseren???
Doeg Maris
Oh wendy, hoe doe je dat toch, iedere keer weet jij weer een heel "verhaal" te boetseren......Wacht in smart op je volgende kalender!
Begin Maart is de bedoeling dat de nieuwe lijst weer rondgemaild wordt.
Je staat erbij ga ik vanuit? Ander even een mailtje sturen en ik zet je er alsnog even bij. 
Jeeemineeee
Kun jij nog wel simpele taarten maken???? 
Gewoon geweldig!!!
Groetjes, Mireille
een schitterende taart met hoog wow gehalte. En ik ben stiekem wel een beetje jaloers want ik zou zo graag ook zo`n prachtig kunstwerkje willen maken. Nou ja, nog maar "even" wat jaartjes oefenen en misschien kom ik er dan bij in de buurt 
zucht
wat moeten wij oftewel ik nog na zo'n taart?
hij is geweldig
Het is weer een echte Wendy's. Super mooi weer!!! Van alles te zien op je taart.
Je zal em krijgen als verjaardagstaart. Dan kan je dag toch niet meer stuk.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » piraat overboord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!