1

Onderwerp: Mn eerste taartje is een feit

Nou nadat ik vanmorgen mn bestelling uit de webshop binnen had ben ik er gelijk aan begonnen.
Gaandeweg kwam ik erachter dat ik eigenlijk nog veeeeel meer had moeten bestellen, mn taartje is nu een beetje kaal gebleven.
Met de ballina paste to cover fondant kun je niet echt dingetjes kneden en ik had ook geen tylose besteld.
Ook geen uitstekers of kleurstof, dus zelf geprobeerd witte roosjes te maken maar daarvoor was het eigenlijk te zacht.

Maar wel al goed geoefend met het snijden van de biscuit, vullen en werken met fondant.

We hebben ook al geproefd en het smaakt naar meer :y

Vulling botercreme en banketbakkersroom

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DRELHUKL.jpg

2

Re: Mn eerste taartje is een feit

Inderdaad btje kaal maar wel heel mooi hoor! Heel strak bekleed, dat doe ik je niet na met Ballina. Het is inderdaad te zacht voor roosjes, maar ze zien er goed uit!

3

Hele mooie taart geworden!!!
Met Ballina kun je super bekleden, inderdaad heel strak, juist met de Ballina heel strak te krijgen!

Mag ik je een tip geven voor het geval je tylose wilt gaan bestellen? Bestel dan meteen een pondje RegalIce of Pettinice mee. Ballina is namelijk alleen maar geschikt om te bekleden, het hardt met tylose niet uit. Je kunt er dus niet mee boetseren of strikken maken ofzo. Zelfs dingetjes uitsteken vind ik geen succes, het is gewoon t

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Alle begin is leerzaam!!!

en je begin ziet er veelbelovend uit

cateren is ook gebakjes maken :)

5

Een mooi eerste taartje is het geworden.

6

Mooi hoor, ziet er heel goed uit! En dat voor je eerste taartje :thumb:

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

7

Super strak voor je eerste taartje zeg! Ik vindt het wel leuk!

Groetjes Tweety!

8

Heel mooi strak gelijk. En dat gevoel van te weinig besteld uit de webshop blijf je houden hoor....................altijd wil ik nog graag dat en dat.......maar dat komt dan wel een volgende keer, denk ik dan maar anders ben je klauwen vol geld kwijt.

Groet van Marianne

9

Soms heb je niet veel nodig om een taart mooi te maken en dat is met deze ook zo.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

leuk is ie hoor , mooie roosjes!!

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

Een heel lief en chic taartje!!!!

12

Nou da heb je dan toch even heel mooi gedaan zeg !!!!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

13

En zo begint iedereen, met een beetje spullen! En gaanderweg leer je vanalles van jezelf en van ons.
en heel eerlijk ik vind je taart er onwijs mooi uitzien. als dit je eerste is dan gaan we nog veel te zien krijgen van je denk ik.

14

dank jullie wel!
Ik heb al een tip gekregen dat er hier in de buurt ook een leuke winkel zit dus daar ga ik van de week ook even kijken.

15

Dat ziet er goed uit voor een eerste!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

16

't Is een mooi taartje geworden... en zo leer je wel lekker, toch?

Heb je alweer en nieuwe bestelling geplaatst bij de hebshop? :lol:

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

17

Hij is haske mooi en als jij nou oefent, zijn er vast enorm veel vrijwilligers om ze op te eten!

Greetz Miranda

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

18

Die is mooi strak, de roosjes zijn ook mooi en dat voor een eerste keer, dat belooft wat!

19

Die ziet er al heel strak uit. Dat belooft wat!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

20

Juist omdat er weinig opstaat is ie helemaal af. Ik vind hem zo heel mooi.

Groetjes Fatima

21

Hij is helemaal super en wat heb je een mooie strakke taart gemaakt zeg!
Eventueel had je nog wat sliertjes kunnen rollen en dan kronkelend er een beetjes overheen leggen. Maar eigenlijk vind ik het helemaal niet nodig.
Ik vind hem juist zo wel heel chique

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

22

Eenvoud siert! En kijk uit, je volgende bestelling bij de hebshop (zo hebben we 'm omgedoopt ;) ) kon wel eens flink oplopen! Maar ja, van bijvoorbeeld de kleurstoffen heb je dan weer jaren plezier!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"