1

Onderwerp: Kikker voor vriendin

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IEBT4VAF.jpg

Mijn beste vriendin wordt morgen (eigenlijk al bijna vandaag, want ben weer hartstikke laat met plaatsen) 39 jaar en tuurlijk hoort daar een taart bij.
Misschien denken jullie wat een kinderlijke taart voor iemand van 39 maar zij is gek op Kikker, heeft ook een Kikker agenda...
Zit toch nog wel veel tijd in deze taart, vorige week ergens al begonnen met puzzelen. Weer ontevreden, want....ik had kikker toch niet helemaal goed geplaatst maar het paste zo mooi. Ach, iemand die het niet weet ziet het niet.
En ik heb telkens zo problemen met de taart netjes in een doos of ander meeneem iets te doen. Hoe doen jullie dat? Altijd beschadigd de taart enigszins met het voorzichtig optillen of schuiven. Wil graag zo'n taart plateau wat draait maar kan ik de taarten dan überhaupt nog wel verplaatsen. Graag tips!!!!
Vulling: zwitserse room en laag aardbei jam met daarboven aardbei saromapudding (met slagroom).

Groet van Marianne

2

Re: Kikker voor vriendin

Wat een gave taart, heel mooi zo met die zwarte lijntjes.
Daar gaat je vriendin heeeeel blij mee zijn.

En ja, hoe doe je dat.
Ik hou de taart vast met mijn vingertips en trek ze dan snel weg.
Gaat bij mij altijd goed.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

3

Wat een mooi kikkertaart zeg! Daar wordt ze vast helemaal blij van ;)

Groetjes Tweety!

4

Zooo, die is goed gelukt Marianne. Mooi met die zwarte lijnen.
Wat het verplaatsten betreft: ik doe de afwerking op de definitieve eindplaat (mdf plaat met papier/cellofaan of op een karton). Dan hoef ik alleen die plaat maar op te pakken en in de doos te doen ipv nog aan de taart te komen, want dan deukt ie altijd nog ergens.

Groet, Jolanda

5

Mooie taart en het puzzelplaatje is heel mooi afgewerkt :thumb:
Ik vul en decoreer op een taartkarton en daarna schuif ik de taart door middel van het karton voorzichtig naar de rand van het draaiplateau, de taart verplaats ik dan op m'n vlakke hand op dezelfde manier (maar dan omgekeerd) naar de doos. Gaat altijd goed ;)

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

6

Oh, mooi gemaakt zeg! Enneh.....je bent nooit te oud voor kikkers en taarten! :D

7

Wat een leuke taart.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

wat een lieve taart!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

leuk is ie!!!

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

10

Oooh, wat is deze mooi zeg! Die gaat bij de voorbeelden.

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

Leuke kikker!!!!
Ik maak de taart altijd af op de onderplaat of als ik hem alleen maar in een taartdoos doe,plaats ik hem daarin en dan versier ik hem verder..de randen en zo!!

12

wow
kikker is echt super
mooi gepuzzeld moet ik ook eens gaan leren

groetjes debora

mijn nieuwe site is online
kijk snel op http://www.deb-s-taarten.nl

13

Hoi Marianne,

Wat is ie mooi, je Kikkertaart! Lief dat je die met zoveel aandacht gemaakt hebt voor je vriendin.

Ik koop ook altijd van die fijne taartkartonnen in verschillende maten hier in de webshop, dat is erg handig met verplaatsen zoals verschillende anderen al hebben gezegd. Vroeger zette ik mijn taart vanaf dat ik ging vullen op een zo plat mogelijke taartschaal en liet ik hem daar op staan tijdens het bekleden en decoreren. En zo gaf ik hem dan mee (want dozen had ik toen ook nog niet). Ik had daarvoor een aantal leuke platte plastic borden bij de Xenos gekocht voor weinig. Nadeel is wel dat het soms even duurt voor je je borden terugkrijgt.....Oh ja, ik heb bij de Xenos ook zo'n handige taarthevel gekocht (hij heet serveerschaal) maar is heel geschikt om je taart mee op te 'scheppen' wanneer je hem wilt verplaatsen, ik weet alleen niet of ze hem nog hebben want hij was een tijd geleden al in de uitverkoop...

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

14

Wat een leuke kikker zeg !!!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

15

Oh deze is erg leuk geworden! Heel mooi die zwarte lijntjes :)

16

Meid ik vind hem superleuk! Helmaal strak en helemaal de jusite kleuren. echt te gek hoor!

17

Super gepuzzeld! :thumb:

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

18

Een hele leuke kikkertaart!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

19

Wat is deze mooi geworden! Kikker IS gewoon leuk! En jij hebt hem hier buitengewoon prachtig neergezet. Super letters ook!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

20

Ah die taart wil ik wel hebben ;) Ik vind hem super :thumb:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

21

Moooooi!!!

En kikker is eeeeecht niet kinderachtig...!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

22

Knap gedaan!!
En kikker is vet!

23

heel mooi!

24

heel mooi en strak gepuzzeld!!
Kikker blijft altijd leuk, hoe oud (of jong :D ) je ook bent.

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

25

Awwww! Ik sluit me er helemaal bij aan: kikker is gewoon geweldig! En jouw taart ook :)

Mijn taarten enzo =) *klik*