Re: puzzelplaatje van Winx
Wat gaaf, dat zilver eronder. Precies goed!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » puzzelplaatje van Winx
Wat gaaf, dat zilver eronder. Precies goed!
zo, wat ontzettend geweldig goed gepuzzeld!!!!!!! echt ntopper dit 
Op een of andere manier weet jij jezelf steeds weer te overtreffen, wat een prachtexemplaar! Het zilver, de bloemetjes langs de rand, de vulling, de naam in heel leuke letters en natuurlijk het prachtige puzzelplaatje met zulke mooie kleuren; echt helemaal top! 
wauw, schitterend gemaakt en gefeliciteert met je dochter
WoW! Kitty! JIJ hebt jezelf overtroffen!!!! SUPERgaaf, MEGAgoed gedaan!
Die kleuren, die ogen, die vleugels, die glans van de taart, echt geweldig goed. Je dochter was zeer zeker heeeel erg blij met deze taart!
Groetjes, Jozien.
Nou je dochter had gelijk:
je kan het en niet zo'n klein beetje ook
de taart is geweldig geworden
SPRAKELOOS!!!!! Wat een prachtig resultaat!!! Gefeliciteerd met je dochter!!
Nou Kitty,
Je hebt jezelf overtroffen wat een pracht taart en wat zal Amber gelukkig zijn geweest met haar taart. Geef Amber nog maar een dikke verjaardags kus van "Tante" Antoinette
Groetjes aan Remko
Zo, wat een prachtig plaatje! Je dochter had groot gelijk... het is geweldig goed gelukt
Gefeliciteerd!
Beter kan niet ... 
Hier Ben Ik Toch Wel Even Stil Van, Zo Mooi, Hoe Krijg Je Het Voor Elkaar
Wow Kitty, mooi hoor, wat kom je eigenlijk doen woensdag, gezellig koffie drinken?
Of geef jij deze keer de puzzelles.

Zooooo, dat ziet er schitterend uit.
En wat een werk.
Super goed joh..
Jeetje ik ga er bijna van blozen al jullie lieve positieve reacties.... oh nee ik bloos gewoon (en dat terwijl ik dat toch niet snel doe!).
@ Wendy, nou ik heb toch aardig zitten prutsen dus ik hoop bij jou de gouden tips te leren
en ach daarnaast lijkt het me ook nog gezellig
dus 2 vliegen in 1 klap?
greetsz Kitty
nou inderdaad een prachtig hoogstandje hoor!
vast erg lekker.
Heel knap gedaan, vooral ook de ogen!
Zo zeg die is helemaal te gek. Dit een van de weinge winx poppetjes die ik helemaal perfect vind. Wat gaaf zeg! Zou er zelf nog niet aan durven beginnen hoor, veeeeel te moeilijk!
wat een moeilijk plaatje mara wat heb jij dat prachtig gedaan zeg!! da's een sterk staaltje puzzelen dat je daar hebt neergezet hoor!
Supermooie taart!
Geweldig gepuzzeld en prachtige kleuren gebruikt! 
Hoe kan deze taart er bij mij nou weer tussendoor geglipt zijn? Wat een prachtig plaatje en geweldige kleuren! Super!
Hoe kan deze taart er bij mij nou weer tussendoor geglipt zijn? Wat een prachtig plaatje en geweldige kleuren! Super!
eh
bij mij is hij er ook tussendoor geglipt, maar ik zat net in je album en zag m van bovenaf.........wouwie
wat een supergaaf plaatje en onwijs mooi gepuzzeld.
(ik wil natuurlijk wel weten hoe je de oogjes zooooooooo moooooooooi hebt gekregen)
Ria (M.C.) schreef:Hoe kan deze taart er bij mij nou weer tussendoor geglipt zijn? Wat een prachtig plaatje en geweldige kleuren! Super!
eh
bij mij is hij er ook tussendoor geglipt, maar ik zat net in je album en zag m van bovenaf.........wouwie
wat een supergaaf plaatje en onwijs mooi gepuzzeld.
(ik wil natuurlijk wel weten hoe je de oogjes zooooooooo moooooooooi hebt gekregen)
Hier t zelfde, ik had m ook niet gezien. beetje laat maar alsnog: Ik vind m echt prachtig!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » puzzelplaatje van Winx