Onderwerp: engelse cursus: pastillage
Ik ben vorige week teruggekomen van een week cursus taartdecoratie in Engeland en daar heb ik vorige week een aantal dingen van geshowd.
we hebben op de cursus ook gewerkt met pastillage (ik zal trouwens op een andere plaats op dit forum even nog gaan vertellen over de cursus) en dat wilde ik ook nog even laten zien. Het is erg leuk om te doen, wel belangrijk om alles goed recht op te laten drogen (is bij mijn kaart niet helemaal goed gegaan, zoals je kunt zien).
Je kunt zo'n kaart op een taart zetten, met bloemen ofzo en het doosje zou ook op een taart kunnen, b.v. een bruidstaat en dan met trouwringen ofzo.
Ik heb ook nog een boek met geboortetaarten gekocht, waar ook een aantal dingen instaan die goed met pastillage kunnen worden gemaakt, dus daar heb ik wel zin in!
Maar eerst twee taarten voor de verjaardag van Anne Merel (woensdag), ze viert het samen met onze poes (heeft ze zo bedacht) dus die krijgt ook een taart!

ik hoop dat de foto scherp is, we hebben een nieuw toestel en dit is de eerste foto die ik ermee heb gemaakt.....

...
!