Re: Venetië?
Wauw Ria, dit is werkelijk een kunststuk....
Enne ik denk dat carnaval hier veel leuker is dan in Veneti
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Venetië?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw Ria, dit is werkelijk een kunststuk....
Enne ik denk dat carnaval hier veel leuker is dan in Veneti
Links en rechts is gevraagd hoe een en ander gemaakt is. Nou, daar komt ie dan.
Het masker:
Om de juiste bolling te krijgen was ik op zoek naar een soort eivorm. Wat daarbij het meest in de buurt kwam was een karaf. Op zijn kant gelegd en gezorgd dat ie niet weg kon rollen. Een stukje huishoudfolie er overheen en dan het masker (al in eivorm uitgesneden) er op gelegd en verder geboetseerd.
De waaiers:
Een cirkel van bakpapier genomen en er een puntige rand in geknipt. Op dun uitgerold fondant gelegd en uitgesneden. De plooien (alleen de onderkant, aan de bovenkant blijven het golfjes) aangegeven met een glad wieltje. De fondantcirkel voorzichtig op een voorgevouwen waaier van stevig papier gelegd en gemodelleerd. Na het drogen nog wat gefreubeld met een penseeltje!
Bedankt voor alle leuke reacties!
Dit is helemaal GEWELDIG!!!!!! WAT EEN SUPERTAART!!!!
Geweldig, wat een prachtige taart zeg!
Wat origineel en goed bedacht!
Echt helemaal gaaf, ik denk dat alles al wel gezegd is maar: mijn complimenten..
Ohhhh Ria,
Wat een geweldig mooie taart zeg

Wat een plááááátje! Die kan zo in het taartenmuseum!
Pr8ig!!!!!!!!!!!!!!!!!! Schitterend mooie kleur ook. Daar heb je echt al je liefde in gestoken.
Groet van Marianne
Zo zeg, dit is echt een prachtig kunst werk!!!
Super knap gemaakt

Prachtig!
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik weet niet wat ik moet zeggen wat ongelooflijk knap zeg......echt heel bijzonder je zou hem zo weg zetten en niet aankomen of opeten...hahaha......
Anke
soms heb ik er gewoon geen woorden voor: echt schitterend gedaan
Ria, we hadden niet gedacht dat het nog mooier kon dan die fantastische wenteltaart, maar je hebt jezelf overtroffen. Het woord kunstwerk is al vaak gevallen en dat is helemaal terecht. Schitterend! En wat ik nog wel het mooiste vind: helemaal van jezelf, volstrekt uniek. Top!
helemaal te gek!
ben vaak in venetie geweest maar helaas nog nooit het carnevale meegemaakt!
het ooit hele kamertje volgehad met posters en maskers en hou dus echt niet van carnaval behalve het venetiaanse.
van de zomer gaan we weer! hoi hoi na 6 jaar afwezigheid!
hartstikke mooie taart hoe heb je het voor elkaar gekregen?????
Saskia
Mijn god wat een prachtige creatie zeg.Deze is echt een taart om met je mond vol tanden te staan hihi
Dit is echt geweldig!
Bijna alles is al gezegd,dus ik val vast in herhaling,maar dit is echt een kunstwerk van een taart!
Prachtig!
Groetjes,
Nicole uit Haarlem
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Venetië?