1

Onderwerp: Ook even voorstellen

Ik ben Carlinda, moeder van 2 meisjes (1 en 3 jaar oud). Ik heb de barbie taart al gemaakt en die was redelijk goed gelukt al zeg ik het zelf. Ik ben hier al regelmatig geweest om tips en ideeen op te doen en ik vind de taarten die hier gemaakt worden echt waanzinnig, zo mooi! Ik hoop ook ooit nog eens zover te komen. Dat betekent veel oefenen, maar wie gaat al die taarten dan opeten???

Eigen taart is goud waard!
Groetjes, Carlinda
www.carriescakes.nl

2

Re: Ook even voorstellen

:lol: wie ze gaat opeten???? Iedereen aan wie jij taartjes geeft :D
Verjaardag, volgende verjaardag, nog een verjaardag... allemaal taartjes :Y!!!!!

Welkom op dit verslavende forum!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

ja gewoon voor iedereen taarten maken en weggeven..kan jij lekker oefenen...en zij groeien dicht..hahahaha....veel plezier met bakken...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

4

Hoi Carlinda, ook van mij van harte welkom!! En maak je geen zorgen over het weggevan van de taartjes hoor, mijn hele familie en al mijn vrienden rekenen nu gewoon op een mooie en lekkere taart! Heb het er helemaal druk mee ;) :-D
Heel veel plezier hier!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

5

Gezellig dat je er ook bij bent. Enneh... voor je het weet grijp je elke gelegenheid aan om een taart te maken. Het is echt verslavend.

welkom bij de club!
opeten?????
wat dag je van het kinderdagverblijf??? liefhebbers zat hoor heb je geen buren????

succes! en veel plezier hier op de site.

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!