1

Onderwerp: Mijn derde taartje (en mijn icingspuitdrama)

Oef zeg, icing spuiten is echt heel moeilijk. daar moet ik maar eens een workshop voor doen.

Het vriendinnetje van mijn dochter ging haar verjaardag vieren. Mooi excuus voor mij om een taartje te maken. Ik had icing besteld en dacht, ik ga dropflowers spuiten en vlinders. dat doe ik even.........:o   Ik ga dat nooooit meer roepen hoor!

Wat een drama, icing was eerst te dik, ik kreeg gewoon kramp in mijn hand ervan. de dropflowers zagen er niet uit, vlinders waren niet mooi rond maar eerder van die vierkante dingen. Ha ha, moest er zelf om lachen.

Maar niet getreurd. Ik heb het gewoon gebruikt hoor.

Taartje is gevuld met botercreme en jam (want had even niet anders in huis)
De vlinder en dropflowers aan de zijkant waren al gemaakt, maar de rest heb ik er vers bij gespoten.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-U46QRLHM.jpg

Al met al ben ik er toch weer trots op! :)

bedankt voor het kijken! (tips zijn altijd welkom!)

Roosje

2

Re: Mijn derde taartje (en mijn icingspuitdrama)

En oefening baart kunst! Ik ben nog steeds niet aan dat spuiten begonnen hoor...dus je bent al een held voor mij!!

Je hart fluitsert, luister goed!

3

ik vindt het wel leuk uitzien! je mag er best trots op zijn hoor, want ook ik ben er nog niet aan begonnen met icing spuiten.

Groetjes Tweety!

4

Haha, ik heb eenmaal icing gespoten en had ook kramp. Toen kwam mijn vriendinnetje en die zei: ik wil wel iets doen met icing. Haar heb ik het hele restje toen in handen geduwd. Zo, voor mij nu eerst cursus bij Inge!
Maar toch ziet hij er super leuk uit!

Greetz Miranda

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

5

Zo slecht is het nou ook weer niet hoor! Het is een leuke taart geworden!!

En inderdaad oefening baart kunst!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

6

Ik vind hem anders wel erg leuk geworden, hoor! En je letters zijn heel goed gelukt. Ik kan normaal gesproken al niet netjes schrijven, laat staan met icing! :lol:

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

7

En trots mag je best zijn, want hij ziet er toch hartstikke leuk uit!

Enne... dat icing-spuiten-worksjoppie... staat ook bij mij op mijn verlanglijstje...!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl