Onderwerp: bekleden cupcakes
Ik zie van die leuke rondjes op sommige cupcakes. Die met relief erin bedoel ik.
Hoe krijg je dat er in? Is dat een matje of iets dergelijks?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » bekleden cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zie van die leuke rondjes op sommige cupcakes. Die met relief erin bedoel ik.
Hoe krijg je dat er in? Is dat een matje of iets dergelijks?
Dat kan met een matje, bij hobbyzaken zoals Pipoos hebben ze die.
Het kan ook met de reliefrolstok van de webshop, maar deze is vrij prijzig..
ik heb toevallig de reliefstok net binnen, heb er al wat proefjes mee gemaakt en ga er morgen mee aan de slag, maar kan je nu al zeggen, hij is zijn geld waard, het ziet er zo leuk uit!!!
of wat ik van Bettie heb geleerd ..
En leuke plastic tafelzeil van bloemen. Die met een rolstok over je fondant/marsepein drukken. Ook heel erg mooi
Je kan ook met uitstekertjes erin drukken, maar dan niet helemaal doordrukken.
Maar een matje/roller/zeil is mooier.
Dat met dat zeil ga ik volgende week proberen. Mijn moeder heeft zo'n ouderwets (en oud ) tafelkleed met het motief er in voelbaar relief op. Ben benieuwd.
Terwijl ik dit zit te lezen, bedenk ik me opeens.......Zou het ook lukken met die papieren kleedjes die je onder een taart kunt leggen, die hebben ook een beetje relief. Ik zal het van de week eens uitproberen.
Groetjes Natasja (mamatasja)
Terwijl ik dit zit te lezen, bedenk ik me opeens.......Zou het ook lukken met die papieren kleedjes die je onder een taart kunt leggen, die hebben ook een beetje relief. Ik zal het van de week eens uitproberen.
Groetjes Natasja (mamatasja)
Ik heb wel eens gezien,dat ze dat deden,maar dan spoten ze het kleurtje erop!!
Color mist van Wilton!!
Hoi,
ik heb net even gekeken op de website van Pipoos, maar ik kan die matjes niet vinden. Onder welke rubriek moet ik kijken???
Groetjes,
Kirsten
http://www.hobbyhandboek.nl/detail.asp? … p;id=13568
http://www.hobbyhandboek.nl/detail.asp? … p;id=15374
Bij het kruitvat hebben ze ook kleintjes hangen, ik weet niet of ze groot genoeg zijn, maar ze zijn niet duur iets van 4 euro geloof ik.
Darlene, je bent een engel! Zit ik mijn hersens te pijnigen met wat ik kan gebruiken als sjabloon, heb ik het hier gewoon in de kast liggen. Die onderleggertjes voor je taart, natuurlijk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » bekleden cupcakes