26

Re: PSV met handtekening

OH gaaf zeg! Wat een superidee! Heel leuk uitgevoerd!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

27

Oh wat een origineel idee zeg. Daar zou ik nou nooit opkomen.

De taart is helemaal AF zo, wat zal de ontvanger blij zijn!

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

28

De collega van Paul was er erg blij mee, hij heeft de handtekening niet opgegeten, maar gisteren aan Paul teruggegeven. Hier kun je ze nog op een andere taart gebruiken wat het zag er zo leuk uit. Lief he :)
De taart was helemaal goed in de smaak gevallen en niet alleen het uiterlijk hihihih :lol:

29

oh wat ontzettend cool bedacht!

Groetjes, Pauline

30

Ik dacht het al :lol:

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

31

SU-PER-GAAF!!!!!!

Ik laat deze niet aan mijn man zien als je het niet erg vind! Hij is FC Twente fan en dit is echt een SUPERIDEEE voor als hij jarig is (11 januari dus ik heb nog even.:))

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

32

Wat gaaf! Voor de echte fan dan! Maar die zullen het ook wel jammer vinden als de handtekeningen weg gaan of als er botercreme aan zit...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

33

COOOOOOLLLLL!!!! Ik ben geen PSV-er, maar ik weet wel een jongen op mijn school die er superblij mee zou zijn!!

Je hart fluitsert, luister goed!

34

Haha die gaan nog balen van je taart ;)
Wie laat nou die handtekeningen op ouwel zetten....die moeten in een plakboek of minstens op een shirt :D :D :D

Hopen maar dat de taart net zo lekker is als hij mooi is want daar worden mannen altijd lekker stil van hahaha :D