Re: Monsterjam voor Jent
Niet strak? Ik zie hier een mooie strakke taart!! Prachtig!! En heb je die auto echt zelfgemaakt? Jemig...knap hoor!!
Mooie kleuren!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Monsterjam voor Jent
Niet strak? Ik zie hier een mooie strakke taart!! Prachtig!! En heb je die auto echt zelfgemaakt? Jemig...knap hoor!!
Mooie kleuren!!
Helemaal geweldig! Echte jongenstaart! Mooi Mooi Mooi!!! 
Prachtige taart! Maar vertel me álsjeblíeft dat dat autotootje van plastic is
anders vind ik het gewoon
Super gaaf taart zeg! De auto, de rosette, de lijntjes .. wow!
Nou,ik kan niks ontdekken wat er eventueel mis is gegaan,het is een hele leuke,stoere taart geworden,moest 2 keer kijken of de auto ook geboetseerd was,ja dus.
Vette taart met coole kleuren.
groetjes,Natasja.
Ik rij maar mee met Mascha naar de opticien... want ik zie niets anders dan een
supergavehartstikkemooieoriginelewerkelijkongeloveloosstrakkeschitterende
taart!!!!
Ik vind hem supercool!
Groetjes, Mireille
ARTHUR zit hier naast me te roepen dat hij het een SUPERTAART vind ( op de toon van Dora Superkaart
) En daar is zijn mama het helemaal mee eens!!!!
Wowie, wat een supertruck en een supertaart, en ik zie niks van bulkende taarten
en gefeliciteerd met Jent natuurlijk
(uuhhh... op de auto na dan want ik heb het niet zo op thema's
maar hij is natuurlijk wel prachtig gemaakt
).
.
bespeur ik bij jou niet vaak een soort STRIK thema

Wat een topper Wietske, echt geweldig gaaf gemaakt die monsterjam!! Wat zal Jent blij zijn zeg, en de rest van het ontwerp is heel erg stoer, vind het errug leuk (wij dus :-D)

Geweldige stoerenjongenstaart! Suuuuuper!
lekker amerikaans, stoer hoor.
enne zie niets van de onderkant die minder goed afgewerkt zou zijn?
Prachtig!! En ik dacht nog, zou de auto ook geboetseerd zijn? ja dus 
Zeer knap gemaakt !
Wat een geweldige combinatie weer: de figuren en de kleuren. Dan daarbij nog die superauto....!!!
OOOOOH Wietske wat een vette taart is dit joh!
Ik ga deze echt niet aan mijn zoontje laten zien.
Vroeg hem afgelopen week wat voor taart ik voor hem moest maken: ja man een monsterjam taart! Mijn reactie was: Neeeeeh! dat kan mama echt niet. En monsterjam maken kan gewoon echt niet.
Ja je kan het proberen bij zo'n koter van 5! 
Maar nu heb ik dus een echt probleem he! Je hebt gewoon bewezen dat het wel kan, en nu???? Babs in actie en anticepressiva slikken naderhand? 
Meid een heel verhaal, maar hij is gewoon weer supercool!
nou, kom ik nog es om de hoek)sorry, met 4 hechtingen in pols niet lekker maar voor jou heb ik het over
. Nou inderdaad, onderste taart ziet er niet uit hoor hahahahah, ga toch fietsen! maar ja, eigen schuld , je zuinigheidvan dunne randjes)(nee he, heb je haar weer)gaat je opbreken hoor +)maar je hebt het goed weggefoeseld
)
maare..voor degenen die wietske nog niet kennen:het zou Wietske niet zijn als ze het autootje niet zelf gemaakt had;)!!Super mooi gedaan meissie!!!!
Een echte jongenstaart ...vind die rozet wel echt goed!!! En je 'auto' lijkt wel eentje uit de winkel?
Nou de kids liggen allemaal op bed en Jent heeft een geweldige dag gehad. 1 keer raden wat hij voor zijn verjaardag heeft gekregen.... ja juist monsterjams ! En jawel ook nog 'gewone' autootjes 
Jent vond de taart geweldig, maar volgens mij heb ik thuis toch wel de kritische jury hoor ! Want nadat ik na veel denk en boetseerwerk de monsterjam klaar had, keek hij er eens naar... en net wat Annet zei, ik was het alweer vergeten, maar ik moest daarna nog maar een paar autootjes er bij boetseren want dan kon de monsterjam er overheen rijden 
Gisteravond stond hij nogmaals te staren naar de monsterjam, loopt naar zijn autobak, pakt zijn blauwe monsterjam uit de bak en loopt weer terug. Kijkt van 'taart' monsterjam naar de zijne, tja en toen kwam het .... Maaaam.... ja Jent.... Eigenlijk moet je er nog van die gele vlammetjes en dingetjes enzo op maken en letters, want die staan hier ook op, kijk maar !
Ja hoor Jent... grrrrr
Maar goed, we mochten de monsterjam niet opeten dus dat zegt genoeg 
Nou ik dacht ook al...wat is die ontzettend bobbelig zeg!!! NIET!!!!!!!!!!! Ik wou dat mijn taarten zo bobbelig waren
Knap staaltje weer...die auto...het totaalplaatje.........super!!!
Enne.....GEWELDIG die reactie van Jent.....Hier is het thuisfront ook vaak nog kritischer/veeleisender dan ikzelf.....
Wauw! Geboetseerd nog wel. Dat zag ik dr niet aan. D8 ut is een eggie.
Maarre.................is Jent een friese naam?
Groet van Marianne
Ik vind hem helemaal geweldig.
O, wat mooi, die kleuren en de manier waarop het om de taart zit! Zulke vulling kan niet wachten, vandaar dat ie eruit loopt 
wow dit is echt wat je noemt een supermegagave jongens taart.....
en weer eens wat anders maar toch met een "car"!!!
greetsz KiT
Oh wat een mooie monsterjam. Hele stoere taart zeg 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Monsterjam voor Jent