Onderwerp: Logo taart

Deze taart is voor een kennis die voor mij een geboorte aankondiging in de folie gaat zetten (bescherming), die heb ik n.l. in de verhuur en het assortiment wordt steeds uitgebreider.
Wat hij er dan voor wilde hebben, een taart? Jaaaaa......een schuimtaart of een taart voor op het werk met logo als dat mogelijk is en liefst niet met vruchtjes er in.
De schuimtaart ga ik zeker nog maken, want die how to ziet dr overheerlijkst uit.
Het ging vooral om de tekst Sign Maker want dat is n.l. zijn werk (reclame) en het bedrijf heet de Zwart. Laat dat nou net het moeilijkste zijn; signmaker. Dat viel nog niet mee. En helemaal zo klein niet. Het moest wel een beetje groter anders wilde het niet lukken. Heb het met het sugarcraft gun gedaan. Is er nog een andere mogelijkheid? Icing....maar dat is ook niet simpel.
En waarom het logo niet recht op de taart zit?! Omdat de puntjes net over de taart....euh steekten, staken, stoken 
De taart is 25 x 25
Vulling; dus geen vruchtjes en ook geen jam maar bokkenpootjesvulling en banketbakkersroom.
Groet van Marianne
https://www.facebook.com/mariannesgebaksels