26

Re: Wie wil me helpen...

als je ingescanned hebt? Kun je mij dan ook mailen? Of in je album  zetten zodat iedereen kan meegluren?

27

Hoi Marleen,

Ik zie dat jij een instructie hebt hoe een teletubbie te boetseren. Zou ik deze ook mogen hebbeb? Of heb je voor mij een verwijzing naar website of boek?

Alvast bedankt.

Angela

28

hey die martinueq hou toch op onzeker te zijn ene beginneling wauw ik zie je taarten langs komen ik promoveer je naar gevorderd zo en nu niet meer onzeker zijn (o ja en die tubbies zijn hele makkelijk met die playdooh vormpjes):-D

29

Nu gaan we allemaal om de beschrijving vragen natuurlijk, ik heb je ook gemaild!
Mijn buurjongetje wordt straks ook 2 en is ook tubbie-fan, hij sjouwt altijd met 2 rond (die gele en rooie) mijn 2 jarige peuter heeft gelukkig meer met nijntje en bumba. Ik was dus klaar met een bumba taart ;-)

Maaruh, martinique, als ik jouw website zo bekijk ben je allang geen beginner meer. Of is boetseren vooral nieuw voor je?

Taarten -Workshops- Winkeltje -Leeuwarden
www.eigentaartje.nl

30 Laatst bewerkt door caroline1979 (19-02-2009 14:04)

O, laat maar, het is een oud topic :)
Was al helemaal aan het zoeken...

kijken jullie ook op mijn site?
http://www.tatataart.nl

31

Sinne schreef:

Nu gaan we allemaal om de beschrijving vragen natuurlijk, ik heb je ook gemaild!
Mijn buurjongetje wordt straks ook 2 en is ook tubbie-fan, hij sjouwt altijd met 2 rond (die gele en rooie) mijn 2 jarige peuter heeft gelukkig meer met nijntje en bumba. Ik was dus klaar met een bumba taart ;-)

Maaruh, martinique, als ik jouw website zo bekijk ben je allang geen beginner meer. Of is boetseren vooral nieuw voor je?

Inmiddels heb ik al een en ander geboetseerd, waaronder ook meerdere malen de zandkasteelpopppetjes. Dit topic is dan ook al van vorig jaar ;)
Alhoewel boetseren nooit een hobby zal worden :D

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007