Re: Uhhh...roze met hartjes, uhhh... roze hartjes...
alweer zo'n mooie strik!!moet ik toch ook maar eens gaan proberen en dan maar hopen dat ie haf zo mooi wordt als de jouwe,knap hoor!!!
groetjes danielle
http://www.mijnalbum.nl/album=HLVPCHZG
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Uhhh...roze met hartjes, uhhh... roze hartjes...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
alweer zo'n mooie strik!!moet ik toch ook maar eens gaan proberen en dan maar hopen dat ie haf zo mooi wordt als de jouwe,knap hoor!!!
groetjes danielle
Ook deze had ik al gezien ! Geweldig zeg ! Op je site staat dat je geen taartopdrachten aanneemt, maaruh je hebt het maar druk met taarten maken zonder al die opdrachten 
Gohhhh........wat zijn je strik taarten mooi allemaal, en je maakt dr ook nog ontzettend veel. Hoeveel tijd zit daar nou in? 'k zit er een beetje tegen aan te hikken maar jij schud ze zo uit de mouw. Tijd om me dr es even in te verdiepen.
Groet van Marianne
WAW! hij is echt prachtig! Mijn dochter vind hem ook fantastisch!
M O O I!!!
super mooi gedaan...alweer..:D....kan gewoon niks anders zeggen over je taarten dan mooi,super,geweldig enz,enz
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! dit is de ultieme valatjnstaart hoor! Wat een geweldige zoete verleiding!
geweldig! die ga ik zeker te rinspiratie opslaan hoor!
Wow prachtig!!! Wat een toffe kleuren!
Een leukje, hoor, schattig.
Mooie roze taart en natuurlijk weer een prachtig mooie strik!!!!
Deze is ook mooi
Super leuk en strak!
Op je site staat dat je geen taartopdrachten aanneemt, maaruh je hebt het maar druk met taarten maken zonder al die opdrachten
Jaja, maar toch is het waar hoor Wietske. Heb het met mijn klanten kringetje van collegae, familie en vrienden echt al druk genoeg. Net als jij wil ik eigenlijk ook niet meer als een taart in de week maken. En dan is het het leukste om steeds iets nieuws te bedenken. Het is voor mij ook echt een hobby.
Wauw.....
mooi roze is niet lelijk... haha, leuk hoor
Echt een hele leuke gave taart,mooi.
groetjes,Natasja.
wat een mooie taart! erg stijlvol hoor. knap!
Wat een mooie taart...
Heel lieeeeeef...
Plaatje wederom! Roze met roze, lief!
Ja, wie wil dei strik van jou nou niet 
Een prachtig taartje..supermooie kleuren ook !!!!
"Hart"stikke mooi. Ik vind de kleur zo mooi. Welke heb je hiervoor gebruikt?
"Hart"stikke mooi. Ik vind de kleur zo mooi. Welke heb je hiervoor gebruikt?
Rose van Wilton 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Uhhh...roze met hartjes, uhhh... roze hartjes...