Re: Springende dolfijnen wil ik mam........!!?!!
jemig wat een super gave taart zeg en zo netje en zo geweldig mooi!!
ik blijf er maar naar kijken!
zonde om aan te snijden zeg prachtig kunstwerk
http://joytaart.come2me.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Springende dolfijnen wil ik mam........!!?!!
jemig wat een super gave taart zeg en zo netje en zo geweldig mooi!!
ik blijf er maar naar kijken!
zonde om aan te snijden zeg prachtig kunstwerk
wat zit erin?? 
WAUW!!!!!!!! En met recht dat je trots bent!! Hij is zoooooooooooooooooooooooooo mooi!!!!!! Prachtig, schitterend, waanzinnig!!!!
Heel erg gefeliciteerd en die kussen krijg je morgen "live"van me 
In 1 Woord Prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelooflijk wat een ontzettend mooie taart!
Wat een pronkstuk, geweldig gemaakt!!!!!
jeetje wat een onwijze taart is dit zeg....al die details..je blijft kijken.......van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.....
als we elkaar zien ga ik je het hemd van je lijf vragen hoe je dit gedaan hebt.... 
Ohhhhh wat leuk gedaan !!!!!!!!!!!!
Een supertaart zeg.....mijn dolfijntrainser staat hier helemaal te kwijlen 
Haha, ze zegt net : "mag ik op eten ?"...;)
WAUW!!! Wat een geweldige taart!!!
GEWELDIG zeg die springende dolfijn, errug errug mooi en zo knap dat je dat aandurft!! Echt een supertaart is het geworden, je zoontje zal er stralend van zijn! En jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je zoontje zijn verjaardag!
Wow, wat een geweldige taart
ZOOO das lekker wakker worden als je zo'n gave super mooie originele taart aan klikt......gefeliciteerd met dit mega goeie resultaat en natuurlijk met je zoon!!!!!!
Hier log ik even speciaal voor in......
Wat een S U P E R taart heb je gemaakt!!!!
Dit is nou met recht een hele orginele...super de poepie...chique...te gekke...onwijze taart...Ik kan nog wel even doorgaan hoor...
H E L E M A A L T O P P I E !!!!!!!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd met je ventje...
Super hoor! Echt heel heel heel heel mooi!
WAAAAW
Nu wil ik wel echt weten HOE je dat voor elkaar hebt gekregen..??
Nou inderdaad, het is een waar kunstwerk echt schitterend
Hahaha ja die haas.....
Die heb ik ooit op een andere gemaakt en die vond mijn zoon zo leuk dat ik hem hier wel bij wilde zetten (maar dan wel in het kader "gewoon een konijn".
Of de pasen valt gewoon vroeg dit jaar... hihih
Nou Karin,
Dit is de taart van mijn dromen!!! Wat een plaatje! En wat een kunstwerk!!
De details: de zeemeeuwen, de egeltjes, het eekhoorntje, de (paas?)haas, het raampje met de visjes,.... alles is perfect afgewerkt! Hij zou zo in de reclamefolder van het Dolfinarium kunnen!!Maar die Paas?haas is me niet helemaal duidelijk
Krijgen we daar nog een verhaal bij?
Sorry ik begon net met lezen en reageerde direct op de eerste vraag voordat ik de rest had gelezen...dus hierbij ook voor de rest..
IK STA HELEMAAL MET KIPPEVEL !!! Van al die gave, lieve,leuke,toffe super reacties.
Het maakt me nog trotser dan ik al was...heeeeel erg bedankt!
Om 12.00 uur komt de eerste visite maar ik wil wel een super moment kiezen om hem aan te snijden. Ik zal van de week nog wel de making off op de babbel na het bakken zetten voor de liefhebbers.
Whis me luck met aansnijden...ik weet niet of ik durf.
alles is eigenlijk al gezegd/geschreven, maar ook ik vind dit een taart waarbij je kijkt en kijkt en denkt hoe is het toch weer mogelijk !! SUPER en een fijne verjaardag straks!
Heel erg mooi!!!!
waarschijnlijk val ik enorm in herhaling, maar dit is ongeloofelijk mooi , knap, leuk, levensecht gemaakt.
Wauw, ik vind hem supergaaf!!!
Waar is de smiley met grote ronde ogen en opengevallen mond????
Want die is hier hartstikke op z'n plek! Wat een sterk staaltje taartkunst!
dit is een gedurfde constructie! zou ik nooit van mijn leven aan beginnen.
't is echt een prachtige taart, die rand in de vorm van een ton met dat raampje, echt super.
knap geboetseerd, die dolfijnen!!
WAUW!!!!
heb er geen andere woorden voor!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Springende dolfijnen wil ik mam........!!?!!