Onderwerp: fox terrier
Hallo,
Ik zou een puzzelplaatje willen maken van een fox terrier (da's zo'n beestje: http://www.todoperro.es/wallpapers/foxterrier.jpg)
Maar hoe krijg ik dat effect van de haren? Tips welkom!
Kristien
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » fox terrier
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Ik zou een puzzelplaatje willen maken van een fox terrier (da's zo'n beestje: http://www.todoperro.es/wallpapers/foxterrier.jpg)
Maar hoe krijg ik dat effect van de haren? Tips welkom!
Kristien
echt niemand een idee??
Met een schaartje in het fondant knippen. of met een mesje heel dunne lijntjes snijden.
groetjes Francisca
Zoek maar eens in google afbeeldingen op "fox terrier sketch". Dan kom je enkele plaatjes tegen.
ik zou met een naald lijntjes in trekken en aan de zijkant wat naar buiten duwen
effe het plaatje dat ik al heb: ik heb dus een redelijk gestyleerd plaatje genomen en dat gepuzzeld. Maar de fondant is dus zo snel hard dat ik daar geen lijntjes meer in kan trekken ofzo. Ik heb ook al geprobeerd met sliertjes (zoals knoflookperssliertjes) en die erop gelegd maar dat ziet er niet echt goed uit.
En anders moet ik mss toch gewoon een zwart silhouet nemen van dit ras?
ik zou kleine kerfjes erin maken met een (aardappschil?)mesje, met een beetje kleurstof + alcohol inkleuren, hiermee krijg je gene strakke lijnen, maar wat vage lijntjes die denk ik wel lijken op haartjes..
je kan ook een haar effect maken met een spuitmondje een grote ster die je op je vingertop zet en dan stukje voor stukje structuur maken door het spuitmondje in de marsepein of fondant te drukken en dan heel dicht naast elkaar zodat je over het hele geheel een ruw harig effect krijgt
het staat beschreven in een boek van debbie brown daar maakt zij een egeltje ruw met deze techniek
misschien heb je er wat aan
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » fox terrier