Re: Carsstapeltaart, Plopstapeltaart, Hart, Sparta, 2008, Prinses.
zou dat ook gaan milky way smelten en dan insmeren of mengen met de slagroom?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Carsstapeltaart, Plopstapeltaart, Hart, Sparta, 2008, Prinses.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ja waarom niet!
Gewoon proberen.
Echt stuk voor stuk hele mooie taarten! vooral kwebbel vind ik heel erg leuk!!
zeg maar nee, dan krijg je er 6, en alle 6 plaatjes
Wat een boel lekkers!
Je stapels zijn heeeeel erg leuk geworden zeg!
Wow. Jij hebt het serieus druk gehad zeg. Wat een werk! Vind ze allemaal erg leuk maar plop is wel heel origineel. Waarom kijkt de.. uhm.. geen idee hoe ie heet maar de mannetjesplop zegmaar
eigenlijk omhoog? Het ziet er een beetje uit alsof hij in lachen uitgebarsten is.. of is er iets mysterieus aan de hand met de paddestoel die hij vast heeft? 
Wow. Jij hebt het serieus druk gehad zeg. Wat een werk! Vind ze allemaal erg leuk maar plop is wel heel origineel. Waarom kijkt de.. uhm.. geen idee hoe ie heet maar de mannetjesplop zegmaar
eigenlijk omhoog? Het ziet er een beetje uit alsof hij in lachen uitgebarsten is.. of is er iets mysterieus aan de hand met de paddestoel die hij vast heeft?
Hihihi Plop, en geen iedee???
Ja, de Plop taart is fantastisch!!!
Maar ik vlak de andere ook niet uit hoor... wat een gave exemplaren, stuk voor stuk!
Ik wil iedereen bedanken voor de complimentjes.Het is leuk en dankbaar werk om te doen.Het is een leuke hobby.
Leuke taarten!!!!!!!!
Je cars en plop taarten zijn werkelijk heel erg leuk geworden en ook heel goed geboetseerd,wauw.
groetjes,Natasja.
Jeemig, wat een productie. Plop is echter veruit mijn favoriet!!!!
Greetz Miranda
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Carsstapeltaart, Plopstapeltaart, Hart, Sparta, 2008, Prinses.