Re: 300 cupcakes
Daar zijn ze dan.... Ze zien er super uit hoor.... Wat een werk zeg.... Maar het resultaat mag er dubbel en dwars zijn....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Daar zijn ze dan.... Ze zien er super uit hoor.... Wat een werk zeg.... Maar het resultaat mag er dubbel en dwars zijn....
zoooooo heee , supermooi zeg en ook nog voor een goed doel!( gelukkig, ze bestaan nog!!).
Oh Bien, wat ben je toch een lieverd! Wat een werk zeg en dat allemaal voor een goed doel! En wat zijn ze mooi geworden , vooral die onderste, daar ben ik helemaal weg van!
300!!!!!! Wat een klus, en ze zijn nog allemaal leuk ook!
*taartdoos buigt heeeeeel diep voor Bien*
Wat een prachtige cakejes! Waar vind ik een how to om zulke mooie cakjes te maken met marsepein? En waar zit de marsepein mee vastgeplakt? En hoe maak ik dat mooie relief? Ik wil het als beginner allemaal graag weten!
Woww...wat een werk zeg !!! Maar zoooo super leuk !!! Vooral die polka dots vind ik geweldig !
Ga er maar aan staan: 300 CUPCAKES!!!! Ze zien er allemaal leuk uit!
OO Bien, nu mag je uitrusten meid. Even lekker rustig aan doen! Heb je dubbel en dwars verdient! Ze zien er allemaal heel mooi uit! Super toffe actie!
Oooo wat veel! Ze zijn wel mooi geworden, ik hoop dat ze er heeeeeeel veel van verkopen, laat je nog even weten hoe dat gelukt is??? (als je weer een beetje bijgekomen bent tenminste...)
Bien ik ben trots op je! Knap hoor 300 cupcakes! En ze zien er erg leuk uit hoor.
Dit weekend ff bijkomen van de cupcakes zeker?
x Amy
ze zijn stuk voor stuk geweldig.....ik vind vooral je dots helemaal super.....en wat goed van je dat je ze hiermee gesponserd hebt....
heb jij 3OO cupcakes gemaakt??? wauw.
't zijn leukerds, niks te zien van hulpjes die er niks van kennen, of heb je daar geen foto's van gemaakt?
Wauw,wat een productie!!!!300 stuks........wat een werk,wel lief van je dat je ze gesponserd hebt!!!
Hoeveel, kolere zeg, daar ga ik van stoooottterren.
Jeetje wat een mega klus, Dikke Pluim voor jouw en hoop voor de andere dat ze allemaal verkocht zijn voor het goede doel.
Klasse, Jolanda
Alles verkocht!!!! Ze verkochten ook appelflappen, totale winst 600 euro!!! Ze kwamen halverwege de avond een bloemstuk brengen als dank!
Dat is gaaf: die waardering, daar doe je het toch wel een beetje voor ! En dat de cupcakes aanslaan in de buurt, dat is een feit: laat maar rinkelen die telefoon. Voorlopig ben jij van de straat.
Heerlijk toch, de reacties... en wat ik ben ik weer blij dat ik ze allemaal gelezeN heb, want zo weet ik ook nu dat je op een mooie wijze bedankt ben voor de cupcakes!
Wat een prachtig resultaat is het geworden Bien... zowel je (jullie) schitterende cupcakes als de winst die er mee gemaakt is!
Hoera hoera hoera!!!
Wat geweldig dat je het wilde doen Bien! En wat geweldig dat ze allemaal verkocht zijn! Vergeet ik bijna te zeggen dat ze er ook geweldig uitzien!
WWWWAAAUUUUWWWWW wat een werk en wat leuk.
goed idee
Allemaal verkocht maar dat is fantastisch goed nieuws !
toen ze het bloemstuk kwamen brengen hing je zeker tegen het plafond van blijdschap !
Goed gedaan hoor !
en ze zijn mooi , mijn favoriet de polka dot !
Jeeej, sabine, WAT een werk en dan ook nog allemaal in verschillende thema's, SUPER! en super ook dat alles verkocht is, fijn gevoel lijkt me!
wauw 300 jeetje ga dr maar aan staan....stuk voor stuk plaatjes en wat lief dat de meiden ook nog aan een bloemetje als bedankje gedacht hebben!!!!
Goh dat is leuk zeg zo'n bloemetje als bedanktje! Hartstikke fijn!