1

Onderwerp: nieuw jongelingetje!

Hallo allemaal!

Zit nu al een paar weken op deze site te neuzen.. en ik vind het zooo gaaf!!
Even voorstellen: Ik heet Marjolijn, ben 17 jaar oud, en kookgek! Ik woon in Enschede en ik zit in het 2e jaar van een hbo opleiding.
Ben altijd al veel bezig geweest met taarten, cakejes en koekjes bakken, maar ik had nooit gedacht dat ik (vooral dankzij de uitgebreide webshop) zelf ook zulke mooi taarten kon gaan fabriceren!!!
Na veel wikken en wegen (er zijn zoveel leuke dingen!) zit er op het moment voor 90 euro aan spulletjes in mijn winkelwagen, eventjes een flinke hap geld voor een arme student, maar t is het zeker waard!
Voor 16 februari moet ik een barbietaart afhebben.. voor mijn zus, die wordt dan 20. Ja echt, ze wil een barbietaart... haha!
Dat wordt mijn eerste project, en ook wel een aardig moeilijk voor een beginneling denk ik! Maar ik heb het volste vertrouwen dat het gaat lukken..
Ik zal er in ieder geval foto's van plaatsen!

Doeidoei!!

2

Re: nieuw jongelingetje!

Nou succes! En welkom op de site! Pas wel op, want het is erg verslavend, ben ik achtergekomen!
Ik ben benieuwd naar de foto's!

3

Welkom in deze verslavende maar geweldige wereld!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Welkom, wij wachten op de foto's haha.....

Veel succes!!

Groetjes marlies.

5

Hoi Marjolijn welkom hier en een kleine waarschuwing is wel op zn plek, als de 1ste (gedecoreerde) taart eenmaal gemaakt is dan is er geen weg meer terug.

Er staat hier bij de howto's (links in het menu) een hele duidelijke beschrijving van de barbietaart waardoor dit ook mijn eerste project is geweest, en nog goed gelukt ook en nou kan ik niet meer ophouden, ik maak taart, ik denk taart, ik droom taart, in alles in de winkels zie ik iets om te gebruiken, kortom........niet meer te redden :nooo

Dus zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb

Alles goed???? nee 3 fout

6

lune schreef:

Hoi Marjolijn welkom hier en een kleine waarschuwing is wel op zn plek, als de 1ste (gedecoreerde) taart eenmaal gemaakt is dan is er geen weg meer terug.

Er staat hier bij de howto's (links in het menu) een hele duidelijke beschrijving van de barbietaart waardoor dit ook mijn eerste project is geweest, en nog goed gelukt ook en nou kan ik niet meer ophouden, ik maak taart, ik denk taart, ik droom taart, in alles in de winkels zie ik iets om te gebruiken, kortom........niet meer te redden :nooo

Dus zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb

Hoi petra,
Ik denk dat je waarschuwing iets te laat komt.. Ik heb nog een eens een taart gemaakt en ik ben al verslaafd..:9 haha!
Die how to is inderdaad heel erg handig, die ga ik er ook zeker bij gebruiken!

7

Welkom op het forum! Ik ben 18 dus ook nog een jongelingetje :P

8

Maaikelove schreef:

Welkom op het forum! Ik ben 18 dus ook nog een jongelingetje :P

Okee wat leuk! Ik voelde me al een beetje jong hier.. hihi!

9

Hoi Marjolijn,

van harte welkom op dit gezellige forum....ben heel benieuwd naar je barbietaart..dus plaatsen he...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl