1

Onderwerp: Nu maar niet meer anoniem

Hallo allemaal,

Na maanden lang eigenlijk anoniem vele malen deze site te hebben bekeken stel ik me toch ook maar voor. Mijn naam is Belinda Straathof en ben sinds vorig jaar april bezig met het decoreren van taarten. Bij toeval kwam ik op de site van "maak je taart.nl". Hier heb ik een aantal workshops gevolgd. Na de eerste kwam ik er al achter dat het ook veel dichter bij huis had gekund, maar ik vond het enorm gezellig bij Caroline en haar stijl past wel bij de mijne. In september heb ik een 6 daagse cursus gevolgd bij Squires Kitchen in Engeland (les gehad van Paddi Clark). Dit was erg leuk, maar zoveel technieken gehad dat ik er niet een van echt goed onder de knie heb gekregen. Later kwam ik er achter dat ik ook in Nederland een soortgelijke cursus had kunnen volgen. Hier ga ik dan ook in april een 2 daagse cursus roosjes maken van gumpaste volgen. De leukste taarten.nl ken ik eigenlijk pas sinds september en ik geniet vaak van jullie mooie creaties. Hieruit haal ik veel inspiratie en soms maak ik er ook wel eens eentje na. Ik zal mijn laatste baksel posten dan kunnen jullie nu ook kijken naar mijn creaties.

Veel bakplezier en tot ziens op deze site.

Groetjes,
Belinda

2

Re: Nu maar niet meer anoniem

Ben heel benieuwd naar je baksels ! Luxe hoor, een 6 daagse cursus......Lijkt me geweldig. Dus verslaafd zal je inmiddels wel zijn. Gezellig, dat je er ook bij komt.

Groet, Jolanda

3 Laatst bewerkt door Keetie (01-02-2008 20:43)

pff, even in je album zitten kijken, en het zien er prachtig uit! mooi strak, leuke vrolijke kleuren, dat is ook mijn stijl. Leuk om te zien, en welkom, hoop nog van je t leren!  :)
en gezellig, weer iemand uit west brabant!

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

4

klop klop..........kom maar uit de kast..............Hoe heb je ons deze mooie vrolijke taarten kunnen onthouden?
Niet meer doen hoor, Graag je taarten posten zodat wij daar weer inspiratie van op kunnen doen.

Verder natuurlijk welkom bij de club van taartdozen/forumverslaafden

Alles goed???? nee 3 fout

5

Hoi Belinda,

wat leuk dat je je nu bekend gemaakt hebt...ik heb je album al even bekeken en je taarten zien er super uit.......ben benieuwd naar je volgende creaties..

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

6

Hoi Belinda, geweldig leuk zeg om al die cursussen gedaan te hebben, wat een luxe voor je, heerlijk!!
En super dat je zo je weg gevonden hebt met alle taartentechnieken! Veel plezier met de gumpaste rozen en heel leuk dat je hier nu ook bent!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

welkom bij de club!

En ja je bent er gelijk goed tegenaangegaan zeg! ben heel benieuwd nar de resultaten van zoveel studie!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!