Onderwerp: 300 cupcakes
Ik ook met mijn grote mond, mijn buurmeisje wat de vaste oppas van mijn meiden is, is geld aan het inzamelen voor Brazilie (dacht Afrika !!?!?!?!), ze gaan van de zomer 3 weken daar naar toe om huizen te bouwen en dan kan ik het niet helpen he, als ik iets voor je kan doen....????
Ja hoor, we willen iets verkopen op het winkelcemtrum.
Leuk!?!?? Wat dacht je van cupcakes?
Dat lijkt me erg leuk.
Nou, meid, maak ik iets leuks voor je
De volgende dag staat ze voor mijn deur nadat ik wat voorbeelden had laten zien. Eh, buurvrouw, we willen er 300, 50 doosjes van 6, is dat een probleem? Tuurlijk niet, roep ik dan, weet ik veel, hoeveel werk dat is!?!??!
Maar hier zijn ze dan, zal jullie de details besparen, maar ik ben afgeblust. Ze hebben trouwens wel geholpen met decoreren, niet geheel naar mijn zin, als ik het zelf had gedaan was het netter geweest, maar ja, ze hadden nog nooit een rolstok of uitsteker in hun hand gehad!??!?!
Niet veel variatie in de foto's, maar ik hoop dat jullie begrijpen dat ik daar niet echt tijd voor had, was al blij dat ik foto's kon nemen.
Hoef niet te vertellen dat het van mijn kant allemaal sponsoring is he, heb hier niets aan verdiend, maar wel goede reklame natuurlijk , want mijn visitekaartjes liggen erbij!!!!
De foto's zijn dus de 5 thema's van de doosjes, dus van elke foto had ik 60 stuks!