Re: meisjes met sari en olifantjes
Zo, dat zijn bewerkelijke koekjes, maar wat een geweldig mooi resultaat!
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » meisjes met sari en olifantjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zo, dat zijn bewerkelijke koekjes, maar wat een geweldig mooi resultaat!
Prachtige koekjes mooie kleuren prachtig enorm mooi gespoten en afgewerkt echt zonde om op te eten......
Nu de rest van Europa veroveren!!!!
Wereldberoemd wordt je nog eens :-)
super ik zat echt van oooooh ,
heel erg gaaf geworden en zo te zien weer ontzettend veel werk geweest maar zeker de moeite waard!!!
saskia
P-R-A-C-H-T-I-G!!!!!!!
Wat een ongelofelijk priegelwerk. Wat heb jij een geduld zeg.
O wat prachtig mooi!
"Koekjesfee verovert Nederland!!!"
Ja... dit verdient pagina's vol lof !!!!
Wat een prachtige koeken... weer helemaal je naam waargemaakt, Karentje!!!!
Ik ben echt helemaal onder de indruk van jou ceaties zeg.
Je maakt zulke mooie koekjes en cupcake's echt super
Hoelang ben je daar nu mee bezig geweest? Ze zijn werkelijk PRACHTIG!!!
Een dikke 10+
Hoi dat is lachuh zeg! die koekjes waren voor een vriendin van me! Ik had haar net aan de telefoon en ze was er inderdaad heel blij mee! En ik vind je ook erg leuk! wat een werk zeg! Ik ga voor donderdag de taart voor haar verjaardag maken met olifantjes en rode roosjes zoals de bollywoodcakejes van peggy porchen. (Ik had niet zo'n zin in een meisje, dat kost vzoveel erk en tijd!) ik zal hem wel posten als hij klaar is. hoi els
Wow, wat zijn die mooi zeg! Daar heb je echt veel werk aan gehad. Alhoewel, je bent natuurlijk wel een koekjesfeetje h
Echt heel mooi gedaan. jemig, ik krijg al kramp in mijn handen als ik al die lijntjes zie. Dat heb je echt heel mooi strak gedaan!
elsiefiederelsie , dat is toeval zeg !
Dat gaat mooi samen zijn !
en voor u ook een fijne feestnamiddag dan !
ha ik heb net mijn taart gepost maar ik heb hem maar bij de taartenparade gezet.
Ik was zelf niet op het feestje maar volgens mij waren de koekjes om op school uittedelen en de taart voor de visite. Helaas waren veel van de glitters van de roosjes gevallen. Ik ben nog op zoek naar de echte glitter zoals die gebruikt wordt bij de roosjes van debby porchen!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » meisjes met sari en olifantjes