Onderwerp: Baking Cups
Dag dames,
Waar bestel ik deze mooie baking cups?
Bedankt Wouter
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Baking Cups
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dag dames,
Waar bestel ik deze mooie baking cups?
Bedankt Wouter
Ja naar die onderste ben ik ook erg benieuwd???? Ik kijk even mee!
Ik ken ze niet? Waar komt de foto vandaan? Zouden ze daar wel weten waar de cups gekocht zijn.
Nou, daar ben ik ook erg benieuwd naar! Ik heb de onderste soort baking cup al meerdere malen op foto's van buitenlandse sites voorbij zien komen. Maar in Nederlandse (web)winkels heb ik ze nog niet gezien.
Het volgende onderzoek heb ik verricht, aangezien ik ze erg mooi vind en eventueel ook zou willen gebruiken. Voordeel van deze cups is dat je geen bakvorm nodig hebt, omdat je ze zo in de oven kan zetten. Ze worden verkocht (in het buitenland) onder de naam "paper portion cups" of "souffle cups". Ik heb ze zowel in Amerikaanse (dus onbetaalbare verzendkosten) als in Engelse (moet te doen zijn) webwinkels gezien. Ze zijn te krijgen in verschillende maten (van mini tot jumbo).
Nou, daar ben ik ook erg benieuwd naar! Ik heb de onderste soort baking cup al meerdere malen op foto's van buitenlandse sites voorbij zien komen. Maar in Nederlandse (web)winkels heb ik ze nog niet gezien.
Het volgende onderzoek heb ik verricht, aangezien ik ze erg mooi vind en eventueel ook zou willen gebruiken. Voordeel van deze cups is dat je geen bakvorm nodig hebt, omdat je ze zo in de oven kan zetten. Ze worden verkocht (in het buitenland) onder de naam "paper portion cups" of "souffle cups". Ik heb ze zowel in Amerikaanse (dus onbetaalbare verzendkosten) als in Engelse (moet te doen zijn) webwinkels gezien. Ze zijn te krijgen in verschillende maten (van mini tot jumbo).
Maar waar heb jij ze dan vandaan??
Maar waar heb jij ze dan vandaan??
Ik heb ze nergens vandaan. Ik heb alleen nog maar onderzocht waar ik ze eventueel zou kunnen kopen.
Via Ebay?
KLIK
Nadeel is dat om slechts 20 cups gaat voor GBP 1,50 plus nog GBP 2,00 voor verzenden. Dan is het wel leuk voor een keer, maar niet geschikt als vervanging voor de gewone witte baking cups zoals we die kennen.
zijn de onderste niet van die kleine bakjes waar ze in sommige resto's of bars de nootjes in doen?
die bovenste zijn leuk, maar ik vroeg met af of dit niet een wikkel is, rond een "vast" deeg gezet....
Ik denk dat je gelijk hebt Kathleen! Ik heb ook nog even gezocht en vond dit! Wel erg leuk!
http://www.fancyflours.com/site/search_ … ia=wrapper
Dan krijg je bijvoorbeeld dit:
Tnx voor alle tips. Ik heb eea besteld maar wel iets van 16 pond kosten.
Ach de hobby is leuk en kost af en toe geld.
Ciao Wouter
Die onderste kan Inge denk ik ook wel bestellen... Die hebben ze bij Wilton ook. Wat het NAdeel van die onderste is is dat je de cups niet zo gemakkelijk van het cupcakeje kan 'pellen' dit in tegenstelling tot een gewone caisse....
Volgens mij zijn die onderste eigenlijk een soort van pinda-bakjes of noten bakjes...heb ik op TV wel eens gehoord. Misschien hebben ze ze bij de Hanos of Sligro dan ook wel ?
sligro heeft ze niet , daar heb ik ze ook al gezocht .
groetjes brigitta
Elisa schreef:Maar waar heb jij ze dan vandaan??
Ik heb ze nergens vandaan. Ik heb alleen nog maar onderzocht waar ik ze eventueel zou kunnen kopen.
Tweety1974 schreef:Via Ebay?
KLIKNadeel is dat om slechts 20 cups gaat voor GBP 1,50 plus nog GBP 2,00 voor verzenden. Dan is het wel leuk voor een keer, maar niet geschikt als vervanging voor de gewone witte baking cups zoals we die kennen.
Als je er meer koopt hoef je vaak minder (in verhouding) verzendkosten te betalen, dus veel bestellen met z'n allen
Ik vind ze ook heel leuk, die 'plooien vormpjes'. Heb ze al vaker gezien, maar niet in NL gevonden. Wel in Amerika idd. Google eens op 'paper cup pleated' dan vind je er genoeg.
Gat in de markt redactie!!!
Zijn die bovenste vormpjes wel van papier? Ik vind het op chocoladecups lijken. Ik ga van de zomer naar amerika op vakantie, en ga daar heerlijk op zoek naar aparte bakspullen!
groetjes, anita
we gaan vooruit!
Dat ziet er heeerlijk uit!
Enne, heel toevallig heb ik die witte bakjes een week of twee geleden gezien in een kookwinkel in Arnhem, Kookpunt heet het geloof ik. Ik meen inderdaad van Wilton.
Groetjes, Jozien.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Baking Cups