Re: forever friends
Ooooooooooooh wat lieffffffffffffff.
Ik zou wel stutten als je hem op de taart zet.
En dan ben ik ook heel benieuwd naar het geheel
want ze zijn z
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » forever friends
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ooooooooooooh wat lieffffffffffffff.
Ik zou wel stutten als je hem op de taart zet.
En dan ben ik ook heel benieuwd naar het geheel
want ze zijn z
Het is een leuk stel, misschien als je nog twijfels hebt een stevige cake/taart als ondertaart gebruiken. Heb zelf een overheerlijk zeer stevige carrot cake recept
(worteltjestaart) als je het wil hoor ik het wel.
Jolanda
heb ik ook ooit gemaakt zonder bank'
crime zeg
en ze zakken inderdaad door
dus het is het makkelijkst ze op het laatste moment toe te voegen
foto's maken en wegwezen
maar ze blijven lieffies
goed gedaan joh
Oooooo, die beertjes hebben toch al mijn hart gestolen. Maar op deze manier helemaal wat een prachtige taart!
Heel erg mooi, wat een werk zal dat geweest zijn!
zo lief!!! is er al een howto van die beertjes?? lijkt me onwijs moeilijk, maar tegelijkertijd zooo leuk
er staat een gedeeltelijke how to in het boek van debbie brown....
Nu maar hopen dat hij straks niet door de taart zakt
over 2 wkn maak ik hem af 
gr anke
Lief zeg. Laat je 'm ook nog zien als ie helemaal of is. Ben benieuwd naar je roosjes. Daarvoor ga ik nog op cursus. Ben nu erg jaloers op diegenen die het al kunnen.
zoooo schattig!
Heel toepasselijk voor Valentijnsdag! Schattig gemaakt!
Errug lief!
...hij blijft leuk he, zo'n bankstel met beertjes !!!
Mooi gedaan hoor !!
Ooooohhhh, die vind ik forever leuk!!
zooooo schattig ...die verdienen vast een valentijnstaartje!!
Wat gaaf, SUPER
GR bettie
Wat een scheet van een taart. Helemaal top.
Ik heb een vraagje over het bankstel. Ik neem aan dat het ook taart is. Maar is het kapsel of cake meel.
Ik heb nl besloten om een bankje(stoel) proberen te maken voor tata Een knuffel, zie forum; http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=17894 die ik geboetseerd heb moet daar op kunnen zitten. Deze is behoorlijk zwaar.
Wat een scheet van een taart. Helemaal top.
Ik heb een vraagje over het bankstel. Ik neem aan dat het ook taart is. Maar is het kapsel of cake meel.
Ik heb nl besloten om een bankje(stoel) proberen te maken voor tata Een knuffel, zie forum; http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=17894 die ik geboetseerd heb moet daar op kunnen zitten. Deze is behoorlijk zwaar.
Ik heb het gemaakt van een kapsel, een kapsel gebakken van 25x25 en daar de achterkant apart, het zitgedeelte apart, de zitkussen apart en de leuningen apart van uitgesneden..... Deze bank is inderdaad erg stevig dus daar past tata denk ik wel op. En inderdaad kun je er ook een stoel van maken gewoon alles door de helft...
Succes ermee en als je nog vragen hebt hoor ik t wel...
gr anke
jolanda71 schreef:Wat een scheet van een taart. Helemaal top.
Ik heb het gemaakt van een kapsel, een kapsel gebakken van 25x25 en daar de achterkant apart, het zitgedeelte apart, de zitkussen apart en de leuningen apart van uitgesneden..... Deze bank is inderdaad erg stevig dus daar past tata denk ik wel op. En inderdaad kun je er ook een stoel van maken gewoon alles door de helft...
Succes ermee en als je nog vragen hebt hoor ik t wel...gr anke
Je heb het geheel ook in 1 keer bekleed? Euh hoe dan 
anke schreef:jolanda71 schreef:Wat een scheet van een taart. Helemaal top.
Succes ermee en als je nog vragen hebt hoor ik t wel...gr anke
Je heb het geheel ook in 1 keer bekleed? Euh hoe dan
ik heb een grote lap marsepein uitgerold en begonnen met de voorkant en dan in de hoeken aandrukken en dan langzaam naar achteren... bij de leuning brak het een stukje want je moet het echt niet te dun uitrollen, maar dat kon ik gelukkig wegwerken met het kussen 
Dank je wel voor je uitleg. Volgende week eens aan de gang
Nou ben ik niet zo'n berenfan, maar dit is echt super zeg !!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » forever friends