26

Re: forever friends

Ooooooooooooh wat lieffffffffffffff.
Ik zou wel stutten als je hem op de taart zet.
En dan ben ik ook heel benieuwd naar het geheel :Y want ze zijn z

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

27

Het is een leuk stel, misschien als je nog twijfels hebt een stevige cake/taart als ondertaart gebruiken. Heb zelf een overheerlijk zeer stevige carrot cake recept
(worteltjestaart) als je het wil hoor ik het wel.
Jolanda

www.sweetsugarpies.com kijk ook eens op mijn site

28

heb ik ook ooit gemaakt zonder bank'
crime zeg
en ze zakken inderdaad door
dus het is het makkelijkst ze op het laatste moment toe te voegen
foto's maken en wegwezen

maar ze blijven lieffies
goed gedaan joh

cateren is ook gebakjes maken :)

29

Oooooo, die beertjes hebben toch al mijn hart gestolen. Maar op deze manier helemaal wat een prachtige taart!

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

30

Heel erg mooi, wat een werk zal dat geweest zijn!

Wil je zien wat ik ervan gebakken heb.
http://www.makingcake.mijnalbums.nl/

31

zo lief!!! is er al een howto van die beertjes?? lijkt me onwijs moeilijk, maar tegelijkertijd zooo leuk

32

er staat een gedeeltelijke how to in het boek van debbie brown....
Nu maar hopen dat hij straks niet door de taart zakt :) over 2 wkn maak ik hem af :)

gr anke

33

Schattig en heel goed gemaakt!

34

Lief zeg. Laat je 'm ook nog zien als ie helemaal of is. Ben benieuwd naar je roosjes. Daarvoor ga ik nog op cursus. Ben nu erg jaloers op diegenen die het al kunnen.

35

zoooo schattig!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

36

Heel toepasselijk voor Valentijnsdag! Schattig gemaakt!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

37

Errug lief!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

38

...hij blijft leuk he, zo'n bankstel met beertjes !!!
Mooi gedaan hoor !!

39

Ooooohhhh, die vind ik forever leuk!!

Je hart fluitsert, luister goed!

40

zooooo schattig ...die verdienen vast een valentijnstaartje!!

41

Wat gaaf, SUPER

GR bettie

Veel taart plezier

42

Wat een scheet van een taart. Helemaal top.

Ik heb een vraagje over het bankstel. Ik neem aan dat het ook taart is. Maar is het kapsel of cake meel.

Ik heb nl besloten om een bankje(stoel) proberen te maken voor tata Een knuffel, zie forum;  http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=17894  die ik geboetseerd heb moet daar op kunnen zitten. Deze is behoorlijk zwaar.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

43

lief lief en nog eens lief.

gr agnes

44

jolanda71 schreef:

Ik heb een vraagje over het bankstel. Ik neem aan dat het ook taart is. Maar is het kapsel of cake meel.

Ik heb nl besloten om een bankje(stoel) proberen te maken voor tata Een knuffel, zie forum;  http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=17894  die ik geboetseerd heb moet daar op kunnen zitten. Deze is behoorlijk zwaar.

Ik heb het gemaakt van een kapsel, een kapsel gebakken van 25x25 en daar de achterkant apart, het zitgedeelte apart, de zitkussen apart en de leuningen apart van uitgesneden..... Deze bank is inderdaad erg stevig dus daar past tata denk ik wel op. En inderdaad kun je er ook een stoel van maken gewoon alles door de helft...
Succes ermee en als je nog vragen hebt hoor ik t wel...

gr anke

45

anke schreef:
jolanda71 schreef:

Ik heb het gemaakt van een kapsel, een kapsel gebakken van 25x25 en daar de achterkant apart, het zitgedeelte apart, de zitkussen apart en de leuningen apart van uitgesneden..... Deze bank is inderdaad erg stevig dus daar past tata denk ik wel op. En inderdaad kun je er ook een stoel van maken gewoon alles door de helft...

gr anke

Je heb het geheel ook in 1 keer bekleed? Euh hoe dan :D

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

46

jolanda71 schreef:
anke schreef:
jolanda71 schreef:

gr anke

Je heb het geheel ook in 1 keer bekleed? Euh hoe dan :D

ik heb een grote lap marsepein uitgerold en begonnen met de voorkant en dan in de hoeken aandrukken en dan langzaam naar achteren... bij de leuning brak het een stukje want je moet het echt niet te dun uitrollen, maar dat kon ik gelukkig wegwerken met het kussen :)

47

Dank je wel voor je uitleg. Volgende week eens aan de gang

48

Nou ben ik niet zo'n berenfan, maar dit is echt super zeg !!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.