1

Onderwerp: PSV met handtekening

2 weken terug was er een feest van de supportersvereniging van PSV, omdat Paul altijd mee naar de thuiswedstrijden van PSV mag met een collega. Kon hij nu ook mee naar dit feest. Hij heeft ouwel meegenomen en de eetbare stift en alle voetballers om een handtekening gevraagd.
Vanavond is hij bij zijn collega AJAX-PSV kijken en had beloofd dat hij een taartje mee zou brengen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TAGXEEGW.jpg

gevuld met botercreme van de webshop en aardbeienjam

2

Re: PSV met handtekening

WOW gaaf zeg!
Denk je dat ze die handtekeningen gaan opeten? De rest van de taart natuurlijk wel :lol:

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Carin schreef:

Denk je dat ze die handtekeningen gaan opeten? De rest van de taart natuurlijk wel :lol:

Ik denk dat zijn collega de handtekeningen gaat bewaren :lol: :lol: had al gezegd tegen Paul dat het zonde was om die op een taart te maken :)

4

H

Hey dit is nog eens origineel.  Ja, ik zou de handtekeningen toch ook bewaren hoor.  Als echte fan wil je die natuurlijk niet opeten.

6

Wow super origineel zeg!

Groetjes Tweety!

7

Wat gaaf zeg. Heel orgineel !!!!!!

8

Leuk gedaan zeg!!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

Dat is nou eens een leuk idee!

Zal ik een stapeltje ouwel opsturen naar de cast van Tarzan??? Zouden ze dat voor me doen????  ;)

Groetjes, Mireille

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU

10

Deze foto heb je toch ook gemaild naar de Club!!! Geweldig!! Ook dat de jongens daar aan hebben mee gewerkt!!

Mooi, super origineel!!!

11

heee Corina gaaf taartje(en gave uitslag  hahahahhahaha)
Ze hebben vast gesmuld van de taart en de wedstrijd!!!!
Enne ik denk dat ik binnekort maar eenns op de hertgang ga staan met mijn ouweltjes :D :D :D leuk idee zo!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

hij zier er leuk uit!!
denk ook niet dat ze de handekeningen op gaan eten :)

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

13

Echt heel leuk en origineel!!!

14

Wat een leuk idee! En ik denk dat die handtekeningen niet opgegeten worden hoor! Da's sonde!

15

Wat een leuk idee !

Groet, Jolanda

16

Wat een onwijs leuke taart en idee!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

17

wat een onwijs origineel idee......ziet er geweldig uit...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

18

Oooo, dit is super origineel en heel leuk!!!

Wat vonden ze ervan? Ben heeeel benieuwd!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

19

Wat een leuk idee. Dit is nu een echte PSV-taart!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

Echt een heel erg orgineel idee!!!
Die zal vast wel gesmaakt hebben!!

21

Wat een enorm leuk idee...enne....voor degene die vraagt of de cast van Tarzan dat wil doen als je t opstuurd...vast wel......opsturen in een aan je zelf geadresseerde enveloppe, met daarom heen uiteraard een enveloppe aan joop van ellende producties etc...dat ze het na het tekenen zo weer kunnen inpakken en terugsturen.
Moet wel lukken toch?

22

Wat een leuk idee!! Ze gaan die handtekeningen echt niet opeten!!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

23

STOOOOOOOP !!!!!! Voordat ie wordt opgegeten, zou ik als ik jou was, en je de ouwel er een beetje fantsoenlijk af krijgt, even de handtekeningen onder de scanner leggen. Als je nu nog eens een opdracht krijgt voor een PSV taart (of iemand anders van het forum ;) ) dan kan je dit zo weer op ouwel laten zetten of de handtekening overtrekken met icing of fondant op de taart ! Leuk idee trouwens en weer een mooie taart, maar vond je Plop huis trouwens helemaal geweldig ! Ga ik onthouden en de eerst volgende die een paddestoel wil, zal ik in de richting van Plop duwen :D

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

24

Hahaha, gewoon snel opeten. Als Feyenoorder word ik er niet warm of koud van hahaha. Maar wel een super origineel idee!

Greetz Miranda

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

25

nou de handtekeningen inlijsten en de taart opeten????
wel gaaf dat ze hun handtekening gaven!!!!!!!
manneeeeh. goe gedaon
maarre kan je die kanjers niet een taart laten bestellen?

cateren is ook gebakjes maken :)