1

Onderwerp: inspiratiedip, help....

Ik moet voor volgende week vrijdag een taart maken voor mijn directeur. Hij zit 40 jaar in het onderwijs. Taart moet voor zo'n 30 personen zijn, dus ik wilde een stapel maken. Ik had bedacht: onderste taart heel donkerblauw, bovenste lichtblauw. Daarop een donkerblauwe strik. Langs de randjes van de taarten misschien van die leuke bolletjes in het donder- en lichtblauw en wellicht een paar in zilverkleur. Maar nu twijfel ik, is dat wel leuk voor een man? Pfff 't is net als met cadeautjes kopen: voor een vrouw is het veel makkelijker! Heeft iemand nog opmerkingen of leuke idee

Groetjes, Sylvia

2 Laatst bewerkt door Carin (31-01-2008 13:22)

Re: inspiratiedip, help....

Dat heb ik nou ook altijd. Voor een vrouw een ontwerp verzinnen: geen probleem. Maar voor een mán... pfffff...

Ik denk dat een taart zoals je die omschrijft wel heel erg leuk is voor een man! Blauw, en dan met polka dots (althans die bedoel je toch met bolletjes?) en een strik bovenop.

Lara heeft op haar site ook een stapeltaart met "bolletjes" en een strik staan, die was volgens mij ook voor een man.

Ik vind dat een heel goed idee voor een man!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Nee geen polkadots, maar dat bedoelt ze ook niet, toch? Je bedoelt van die 'knikkertjes'. Het wordt dan een echte taart a la Karin en die vindt iedereen toch prachtig, man en vrouw :Y :Y !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

Ja Tom Poes, van die knikkertjes bedoel ik! Ik denk dat ik polkadots voor deze taart te druk vind. En of het een taart a la Karin wordt valt nog te bezien, ik heb nog nooit eerder een strik gemaakt :D

Groetjes, Sylvia

5

wat ik ook erg leuk vind is die taart met die kinderen aan de zijkant en dan 3d hoedje erboven op. Vast leuk tenminste als hij directeur van een basisschool is. 40 jaar bezig zijn met kinderen is niet niks! Volgens mij is het een taart van de wiltonsite

groetjes Kim http://www.mijnalbum.nl/Album-VWDN4MEV
Begin elke dag met een stralende lach!

6

Ben het helemaal met Kim eens..als ie directeur van een basisschool is is dat DE taart voor hem..en nog leuk om te maken ook denk ik ! (en dan kun je bovenop nog steeds een strik doen ;)

7

Hebben jullie een link voor me? Ik heb al gezocht, maar kan hem niet vinden. Zal wel aan mij liggen, ben niet lekker en kijk niet erg helder uit mijn ogen vrees ik...

Groetjes, Sylvia

8

Een groot schoolbord is ook leuk:
http://www.aboutthecake.com/a884ae10.jpg

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

9

Dat schoolbord is zeker leuk, die ga ik onthouden. Hoop dat ik die andere ook nog kan vinden. Wel erg leuk hoor, wat andere ideetjes erbij. Ik zat een beetje vast met die strik :-)

Groetjes, Sylvia