Re: Kim rijdt scooter op een taart!
Geweldig mooi geboetseerd en je taart is ook al zo leuk!
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kim rijdt scooter op een taart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Geweldig mooi geboetseerd en je taart is ook al zo leuk!
wauw.............wauw..................wauw, compleet met blotebuikentruitje (tja op die leeftijd doe je dat nog...........op mijn leeftijd met mijn hobby.........O-) is dat geen fris gezicht meer
en is het al gauw alshetmaarovermijnkontheenvalt formaat)
en die scooter ook..........super gemaakt 
wauw zeg,ontzettend leuk,ook die details..riem,naveltje..ha ha.super mooi gemaakt!!!
groetjes danielle
Wauw!!! Deze is echt SUPER!
Wat geweldig goed gemaakt, die scooter, het meisje... echt prachtig, de wind lijkt zelfs door haar haren te waaien
.
WAUWIE....wat een kunststuk zeg!!! onwijs knap
Super, echt heel gaaf. Ik moet echt leren om gezichten te maken!
Wauwie!!! Die is mooi!!!!!!! Dat kan Kim wel waarderen denk ik :-)
Dorieke
Wow, deze is echt heel erg mooi! Complimenten
Deze is wel heel gaaf! Leuke details, geweldig geboetseerd. Denk dat ze er wel blij mee waren!
Super.
Geweldig! Dat gezichtje! Dat randje langs die scooter! Super!
Greetz Miranda
Wat een lef om zoiets te proberen en wat is het goed gelukt. Vind de scooter natuurlijk super, maar moet zeggen dat Kim ook mooi geworden is, leuk gezichtje!!
Wat heb je die scooter ontzettend mooi gemaakt!!! Dat lijkt me geen makkelijk klusje!!
De rest van de taart vind ik natuurlijk ook heel erg mooi!!!!
Bedankt voor alle lieve reacties! De papa van Kim viel even stil, vond hem geweldig! Ik hoop dat ie hem heel thuis heeft gekregen met wind en storm! 
En ja, die scooter was een heel werk, maar niet echt een waagstuk. Het moest echt stukje bij beetje, elke dag weer even drogen en aan het eind in mekaar plakken!
oooohhhh wat super, echt geweldig. Heel mooi gemaakt. Die zal ze helemaal geweldig vinden denk ik zo.
OOOHHH Wat een super taart, snap dat papa er even stil van was, zou ik ook zijn 
Deze is echt super!!!!!! Wat zal ze daar blij mee zijn.
knap boetseerwerk!
Wauw....wat gaaf gedaan!!!
Ohhhh Rianne...wat is ie leuk geworden !!!!!
Echt een super stoere taart 
zonder je te willen beledigen, van wendy weet ik dat ze zoiets kan, maar dat jij ook zo'n mooie scooter kan laten rechtstaan, vind ik wel heel erg knap!
ik zou er nog niet aan durven beginnen.
petje af voor jou.
Geweldig gelukt! Prachtige scooter + tiener op een hele leuke taart!
Ik zag hem al een paar daagjes geleden (of misschien gisteren
) maar wat een plaatje is het geworden Rianne, echt SUPERgoed geboetseerd joh, en die scooter, geweldig, geweldig!! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kim rijdt scooter op een taart!