1

Onderwerp: forever friends

nog niet helemaal af want de rozen moeten nog maar hij moest nnu wel in de vriezer, want was er zo lang mee bezig dat het marsepein al beginnen te springen :)
afgezien van een paar fouten vind ik hem best leuk......
Maar even een paar vraagjes, hij staat in de diepvries ik heb hem de 14de nodig wanneer moet ik hem eruit halen..
Kan hij bovenop een taart of zal dat te zwaar worden????

bedankt voor het kijken

groetjes anke

http://i29.tinypic.com/2r4h93n.jpg

2

Re: forever friends

ohh die is lief

3

Of de 12de 's avonds of de 13de 's morgens. De koelkast in en dan de 14de 's morgens hem uit de koelkast op een koele plek in huis zetten. (pas op voor condensvlekken als je hem in een plastic doos in de vriezer hebt zitten. In de koelkast vormt zich condens die dan neerslaat en vieze vlekken achter laat. met een kartonnen doos heb je dat probleem niet.) NIET AANRAKEN TIJDENS HET ONTDOOIEN!!! OOK weer die vieze vlekken! ;) (is dit epistel nog duidelijk :S)

Nu over je taart: wat een schatje!!! Heel mooi geworden.

4

Wat een lieve taart zeg! heel schattig! En zo verliefd!

Groetjes Tweety!

5

ik heb hem in een zak gedaan is dat niet goed????

gr anke

6

jawel, is ook goed. Ik zou hem alleen uit de zak halen als je hem gaat ontdooien in de koelkast. Op de koele plek in huis wel afdekken met een stolp of i.d. Maar dat is mijn bescheiden mening. (ik heb speciaal hoge taartdozen voor de vriezer gekocht bij Aveve vandaar dat ik daar over begon ;))

7

Sorry NAthalie, maar dit keer ben ik het niet met je eens :lol:
Aan ons heb je lekker veel Ans maar mijn ervaring is juist om met zak en al te laten ontdooien in de koelkast zodat er geen vocht bij kan komen. Niks aan doen en dan gaat het helemaal goed komen.

Ik vind het echt een schatje!!!!!!!!!!

8

tja, ik heb daar niet echt ervaring mee (met die plastic zakken.) Met die dozen wel vandaar dat ik de ervaring van de condensdruppels heb. :S :)

leuk is ie zeg! echt schattig!

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

10

Jeetje.. die is echt SUPER geworden!!

11

Wat een schatjes op de mooie bank!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

12

bedankt allemaal, maar weet iemand misschien of hij op een taart kan??? Of zou de taart inzakken???

gr anke

13

Mooie taart!!!!!!!Zo lief.
Ik zou hem toch maar wel voor de zekerheid even stutten met de houten stokjes van de webshop bijvoorbeeld,zou het risico niet willen lopen als hij er doorheen zakt,ook even een vetvrij karton eronder leggen,even op maat knippen van de onderkant van de bank,maar dan net iets kleiner.
Hoop dat je er wat aan hebt.

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

14

Heeeerlijk... wat een superlief stelletje... ;)

Ik denk dat ie heel goed op de taart kan... hoort gewoon helemaal op een taart!!!

Wellicht een taartkartonnetje eronder en wat stokjes in de ondertaart om te stutten???

Ben benieuwd... mocht je meer info willen over hoe en wat met stutten en dergelijke, mail me gerust even!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

15

Wat mooi gemaakt zeg!!!

Natuurlijk kan ie op een taart, zoals Koenie al schreef, wel even stutten, want hij zal aardig zwaar zijn!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

ohh hoe lief

17

Aah super gaaf!! Echt een prachtig taartje zo :)

Wat een lief stelletje hierzo op de bank!!!!
Prachtig gemaakt!!

19

Wat een plaatje!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

20

Hij is heel lief :Y, mooi!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

21

heel mooi gedaan zeg!!!,leuk om te doen he?ik heb m zelf ook een keertje gemaakt en bij mij bleven ze goed zitten,had ze alleen met wat tylose met wat water erbij vast geplakt,kijk anders even in mijn album.
groetjes danielle
http://www.mijnalbum.nl/album=HLVPCHZG

22

mooiiiiiiiiiiiiiii is daar een howto van ,van zo een zetel?

23

Wow...die is leuk gelukt. Sluit me  zo;n beetje bij de rest aan. dag van te voren uit de vriezer en in de koelkast. En ja..op een taart, even stutten met stokjes en kartonnetje!

24

Gossie, wat schattig!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

25

Hij is echt heel erg mooi! Ik ben benieuwd naar het hele resultaat...

Greetz Miranda

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!