1

Onderwerp: sligro

Ik ben nog nooit in de Sligro geweest, maar ik het pasje lenen van mijn schoonbroer. Hebben ze daar dingen die interessant zijn voor taartdecoratie/koekjesdecoratie ? Ik heb op het forum wel eens gelezen dat jullie maïskolfprikkers gebruiken om stapeltaarten te stutten, zijn deze ook geschikt voor het bakken van koekjes op een stokje ? Zijn er nog dingen die jullie daar halen of waar ik op kan letten ?

Als je vreugde wil vermenigvuldigen, moet je haar delen. (Pythagoras)

2

Re: sligro

Marshmallows!

Da's eigenlijk het enige wat ik er haal op taartgebied. Verder hebben ze hier niet zo veel.
Wel even op de afdeling met potten en pannen gaan kijken! Hebben leuke bakvormpjes, uitsteekringen (glad en gekarteld, erg goedkoop) en andere bakinstrumenten.

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

3

Het assortiment verschilt per sligro erg, alleen de echte grote heb behoorlijk wat op bakgebied. Wat ook handig is om te kopen zijn plastic snoepzakken die je als spuitzakken kunt gebruiken. En maisprikkers zijn handig als deuvels in een stapeltaart. Verder hebben ze er een grote spuitbus bakspray, bavaroispoeder, grote zakken poedersuiker e.d.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

smaak aroma's, snoepzakken om te spuiten, taartdozen (alhoewel die bij de paardenkoper goedkoper zijn ) maisprikkers, lemoncurd en bij de bakspullen hebben ze ook soms leuke vormen enzo.

Die maisprikkers gebruik ik inderdaad ook voor koekjes op een stokje