1

Onderwerp: Eiwit poeder = proteinen poeder???

Ik heb hier vanmiddag de hele stad afgezocht naar eiwit poeder... Nergens is het te vinden. De reformwinkel liet mij wel een zak zien van ander halve kilo licht gekleurd poeder. Proteinen stond erop en hij zei dat het veel voor broodbakken gebruikt wordt. Is dit hetzelfde eiwit poeder, wat ik gebruiken kan voor icing?

Ik weet dat het wel in webshop te koop is, maar daar staat geen levertijd bij en ook geen adressen waar ik het af kan halen. Dus daar kan ik eigenlijk niets mee omdat ik het zonddag, liefst vrijdag toch al wel nodig heb.

2

Re: Eiwit poeder = proteinen poeder???

Nee, proteine poeder is niet hetzelfde als eiwitpoeder waar je icing mee maakt, zie dit topic van begin deze week

Winterroosje schreef:

Ik weet dat het wel in webshop te koop is, maar daar staat geen levertijd bij en ook geen adressen waar ik het af kan halen.

Huh? Levertijd:

artikelen zullen zo snel mogelijk na ontvangst van betaling worden verstuurd. Gemiddeld is dit bij verzending binnen Nederland binnen 2 werkdagen nadat de betaling is bijgeschreven op het rekeningnummer dat u aantreft op uw factuur (uitgezonderd artikelen waarbij een levertijd staat vermeld in de omschrijving van het artikel). Indien de order met iDEAL wordt betaald, wordt het pakket de 1e werkdag na besteldatum verzonden.

En als je even contact opneemt, willen ze het ook best per post opsturen ipv in een pakketje à € 5,95...

Afhaaladres: http://www.deleukstetaartenshop.nl/afhalen.php, inclusief routekaartje....

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag