Onderwerp: Jungle
Heb al een tijdje niks gepost (luiheid) maar deze vond ik toch wel heel leuk om even te showen. Vind het wel jammer dat ie op de foto niet zo goed uitkomt....Thema was jungle voor een jongetje van 5
Daniela
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Jungle
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heb al een tijdje niks gepost (luiheid) maar deze vond ik toch wel heel leuk om even te showen. Vind het wel jammer dat ie op de foto niet zo goed uitkomt....Thema was jungle voor een jongetje van 5
wat een schatje..en die gorilla met zijn banaantjes,kei lief!!!!!
Ik vind de gorilla ook heel lief, maar olifanten vind ik nou eenmaal altijd geweldig dus ik ga vor de olifant! Maarre eigenlijk vind ik de hele taart fantastisch!
Wat een leuke, mooie taart!!! SUper gemaakt!!
En wat dat posten (of beter gezegd: niet posten) dat kan natuurlijk niet!! Heb nog snel het taartje van Benthe voor de galerie uitgezocht (wat een leuke schoentjes!!) en je ganache ziet er ook goed uit!!!
Dus posten weer!!!! 
Ok, ok...ik zal wat vaker gaan posten! Ben nu bezig met een bijzondere opdracht: thema Australie...en graag ook wat 3D figuren: koalabeer, kangaroe, krokodil (die moet lukken), waterschildpad. Ben vanavond bij Wendy...ga maar tips aan haar vragen
Wat een leuke taart. Mooi gemaakt
Wat een leuke taart zeg!
Heel erg leuk!!!!
Wat een leuke taart!! Je apen zijn erug leuk!!
Enne inderdaad gewoon posten natuurlijk!
Wat leuk!
Dat water, die banaantjes...

En heb je dat gedeelte waar de olifant op zit nou geverfd??
Wat leuk!
Dat water, die banaantjes...
![]()
En heb je dat gedeelte waar de olifant op zit nou geverfd??
Klopt, heb ik inderdaad geverfd. Was de eerste keer...druppeltje alcohol (vodka) en dan mengen met kleurstof en vervolgens op de taart smeren. Op de taart had ik bruin en groen gemengd (afgekeken uit een boek van Carol Deacon
Die apen zijn leuk!!
Wat een leukerd...we willen meer van je zien hoor, dus posten die handel hi hi hi hi hi
Enig! Echt heel erg leuk ja!
Erg leuk! En jammer dat de rest van je taarten niet langskomen. Je maakt me nieuwschierig!
Greetz Miranda
Leukleukleukleukleuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt super leuk gedaan !!
Heel leuk! Gezellig tafereel zo bij de waterpoel!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Jungle