Onderwerp: Traktatie PSZ Ryan IJsjes
Vandaag moest Ryan weer naar de peuterspeelzaal en dus mocht hij trakteren. Ik (jawel, ik mocht van mijn fysio een klein taartje maken) heb ijsjes gemaakt en besmeerd met botercr
Mijn website: www.cakesenzo.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Traktatie PSZ Ryan IJsjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag moest Ryan weer naar de peuterspeelzaal en dus mocht hij trakteren. Ik (jawel, ik mocht van mijn fysio een klein taartje maken) heb ijsjes gemaakt en besmeerd met botercr
Leuke tractatie!!!!
leuke traktatie ga ze toevallig zelf vanavond maken voor psz. En vonden ze ze lekker? Daar ben ik zo benieuwd naar bij die peuters.
leuke traktatie ga ze toevallig zelf vanavond maken voor psz. En vonden ze ze lekker? Daar ben ik zo benieuwd naar bij die peuters.
Van wat ik gehoord heb, was het een groot succes!
Wat een leukerdjes!!! En nu rusten hoor!!!
wat leuk...en hoe smaakt die botercreme met schuimkransjes...??????..klinkt lekker....
Leuk gedaan
Super leuk gemaakt en ook nog feestelijk ingepakt!
Dat ziet er lekker uit hoor!! En ook echt als een echt ijsje zeg maar.... Dat vind ik nog het leukste ervan... Dat ze zo misleidend zijn....
Ze zien er heerlijk uit! Die botercreme erop gesmeerd is echt top, net echt! Ik durfde niet omdat ik bang was dat het een vieze smurrie zou worden als de ijsjes om zouden vallen
Fijn dat je weer 'mocht' Heb je niet te veel pijn?
wat leuk...en hoe smaakt die botercreme met schuimkransjes...??????..klinkt lekker....
Nou, ik ben dus zelf helemaal geen zoetekauw, maar het was erg lekker!
Ik durfde niet omdat ik bang was dat het een vieze smurrie zou worden als de ijsjes om zouden vallen
Fijn dat je weer 'mocht' Heb je niet te veel pijn?
Door het inpakken werd het gelukkig geen smurrie! Er kwamen er twee mee terug en er zat amper botercr
Wat een leuk idee!!!
Niet al te bewerkelijk als je je zo beurs voelt....
Heel veel beterschap....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Traktatie PSZ Ryan IJsjes