Re: Zo, eindelijk weer eens 'n taartje
WOW!!! Supermooi die Pluto!!!!
www.taartencompany.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zo, eindelijk weer eens 'n taartje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
WOW!!! Supermooi die Pluto!!!!
Oh Neeltje, pluto is prachtig geboetseerd 
mooi taartje
Leuk leuk leuk, mooie pluto, schattig vlindertje en grappig varkentje
wauw
wat een leuke taart zeg, pluto is indd erg geod gelukt maar je vlindertje en je fantasie varkentje mogen er ook zijn.
wat gaaf.
Heb je pluto zo uit je hoofd gedaan of had je een beschrijving?
Ik heb hem opgeslagen hij is zo leuk.
Zooo heeee, even niet geweest en dan kom je met zo'n mooie taart weer terug!! Super die Pluto!! Vind het vlindertje ook zo lief!!
groetjes,
Dorieke
Dames, heel hartelijk bedankt voor de gave complimenten, toen het taartje af was had ik ook zoiets, wow, deze is ECHT leuk. Maar, ik zal eerlijk bekennen, de decoraties heb ik heel braaf zelf gekocht. Ik vind het leuk dat jullie denken dat ik Pluto zelf heb geboetseerd, maar ik heb nergens geschreven dat ik dat zelf heb gedaan, ik heb hem braaf met Kerst bij de Jamin gekocht en hij is van marsepein. De rest van de decoraties zijn van suikerwerk.
De compositie van het taartje is wel helemaal m'n eigen idee, als het kleuren van de marsepein en bekleden.
Vinden jullie nu het nog steeds 'n leuk taartje?
Het is nog steeds een schatje
en super bedacht en bekleed! Maar het is wel logisch dat er gedacht wordt dat je Pluto zelf had geboetseerd als je daar niets over zegt, toch? 
Natuurlijk wist ik dat jullie daarvanuit zouden gaan. Ik wilde gewoon op 'n saaie maandagochtend 'n keer lachen hier op kantoor.
echt een geweldig mooie taart!!!!3
Wat een comeback!!! En wat een onwijs mooie Pluto 
wow wat een leuke pluto zeg!
En ik lig hier op een saaie dinsdagavond in een deuk,
maar dan om jou.

Tjee, mijn mond viel open! Wat een prachtige pluto! Ik dacht eerst dat het plastic was (sorry hoor). Echt super!
Groetjes, Jos
Ik baal alleen dat ze die alleen maar met de Kerst hadden. Ik heb ook nog 'n Mickey gekocht, maar ja ze waren toch €5 per stuk, dus om ze nu allemaal te kopen vond ik beetje te veel van het goede. Maar ik ga tegen Pasen toch echt weer kijken of ze misschien weer iets leuks hebben. Oh en ik heb Pluto braaf gered van m'n taartje voor 'n volgende keer.
Ontzettend knap, wat is pluto geweldig zeg... Helemaal goed!!
zo te zien leest niet iedereen alle reacties.
ik vind het toch een prachtig geheel geworden!!!!
Dat heb ik ook gemerkt.......
Wat een grappige taart.....ENIG!!!
Wat ontzettend goed geboetseerd! Echt heel knap
!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zo, eindelijk weer eens 'n taartje