Re: Trots op een moeilijke opdracht!
Wat een mooie taart. Super combi van kleuren
www.sandrastaarten.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Trots op een moeilijke opdracht!
Wat een mooie taart. Super combi van kleuren
Hij is echt heel mooi geworden!
Wauw, ik kan niet anders zeggen. En ook goed bedacht van die vijf bloemetjes... Alleen... Na het blazen is het toch opeten geblazen?
Greetz Miranda
heeeeeeeeeeeeel erg mooi.....
SCHITTEREND!!!
Wat is dit mooi Babs... prachtig gedaan!
Zoiets zou ik nou wel eens voor mezelf willen maken! (moet ik eindelijk eens een feestje geven 
oooo...hij is prachtig!! wat een chique, romantische meisjestaart!!
groetjes,
Alice
OOOOOOOOOOOOH echt heeeeeeeeeeeeel mooi gedaan zeg!!! Daar mag je oprecht trots op zijn, wauwwww...schitterend!!!
Superlief dat ze nog zo gauw een kaartje in de bus deden, dat is echt kei fijn!
De strikken, bloemen, kleuren, sierrandjes...................alles is mooi aan deze taart. Mis 1 ding...............een 3e foto..............van boven af gezien.
Groet van Marianne
echt een super mooie taart!!!
Prachtige taart heb je gemaakt... echt super super mooi. Kleuren zijn geweldig !!!!
Ik moet in mei bruidstaart maken voor mijn vriendin. En zij kwam met de foto uit de tijdschrift en een vraag of ik zelfde taart kan maken. Natuurlijk was dat een taart van Le Beau Gateau en nog Topsy Turvy. Dat word nog zweten....
Gr Sanja
Wow Babs, wat een geweldig, mooie taart is het geworden, daar mag je reuze trots op zijn, hij is in een woord SCHITTEREND
GR Bettie
Hij is prachtig!!!
Ook ik kreeg vandaag de vraag of ik zo'n taart kon maken 
Waar heb je die Engeltjes gekocht?? Die zijn wel erg leuk!
Heel erg mooi. Gerafel van de linten zie ik niets van en die bolletjes vind ik juist heel speels als ze niet perfect zijn. Goed gelukt dus! Groetjes Natasja
OOoooooh deze is echt gaaaaaaf !!!! Nou je hebt het SUPER gedaan !!!

Wauw, wat een engel van een taart! Mooie kleuren, mooie strikken, mooie balletjesrandjes. En wat een ontzettend lief idee van die kaarsen-puntjes-die-je-met-bloemetjes-kan-verdoezelen 
DE engeltjes op een taart..........(ik wil natuurlijk wel even weten hoe ze zo blijven hangen aan je taart) helemaal geweldig en inderdaad apetrots mag je wezen op dit plaatje 
oooooooo daar mag je echt trots op zijn!
Krijg er helemaal kippevel van zo mooi
hartstikke gaaf.
Ooooooooooooooooooooooooooh, wat zal die moeder blij zijn geweest!! Super!!
Dorieke
Hij is prachtig!!!
Ook ik kreeg vandaag de vraag of ik zo'n taart kon maken
Waar heb je die Engeltjes gekocht?? Die zijn wel erg leuk!
Die engeltjes heb ik dus van Bettie gekregen! Ik was op zoek naar de engel die ze gebruiken bij de taarten van le Beau Gateau (die van de webshop).
Bettie zou ook komen freubelen bij koenie en die had zoiets dus voor me meegenomen. (hoefde ik het niet zelf aan te schaffen)De 'originele' engeltjes waren te klein, maar er zaten dus ook deze bij. Eigenlijk veel leuker nog!
Dus even aan Bettie vragen waar ze vandaan zijn. Begreep uit haar verhaal dat het een fimo-mal was. Kan me vergissen!
DE engeltjes op een taart..........(ik wil natuurlijk wel even weten hoe ze zo blijven hangen aan je taart) helemaal geweldig en inderdaad apetrots mag je wezen op dit plaatje
Nou eigenlijk gewoon? Het is Marsepein, dus het plakt vanzichzelf al wat meer dan fondant merkte ik, waarschijnlijk omdat het zacht blijft.
Wel klein beetje water erop gedaan en voila!
Hi hi, knap he!!! 
Babs, je taart is schitterende geworden! Ik vind de taarten van 'le beau gateau' vaak haast een beetje 'over the top', maar de jouwe is precies 'binnen de grenzen' gebleven! Heel knap gedaan!
Prachtig !!!! Echt schitterend !
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Trots op een moeilijke opdracht!