1

Onderwerp: Mini barbie

Mijn dochter wil met haar kinderfeestje met de meiden een mini barbietaartje maken. Hardstikke leuk.
Maar daarom heb ik nu alvast maar even een voorbeeldje gemaakt voor de meiden en om even te kijken hoeveel tijd zij daar ongeveer mee bezig zijn.
Ik vond hem zelf wel leuk geworden. En wat ziet het er schattig uit zo'n klein barbietaartje. Dat zullen de dametjes wel leuk vinden om dat te maken en hun eigen resultaat mee naar huis te nemen. Lijkt me erg leuk om dat te gaan doen met ze.

Groetjes Jolanda

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AEMG7FH6.jpg

Wil je zien wat ik ervan gebakken heb.
http://www.makingcake.mijnalbums.nl/

2

Re: Mini barbie

Wat een onwijs goed idee. En leuk ook met dat kleine popje!

Greetz Miranda

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

3

hee leuk idee, mijn odchter wil met haar feestje ook een taartje versieren. Waar haal je die mini barbie's ?

4

Die mini barbie pinpopjes kan je hier bij de webshop bestellen.

5

Super leuk. succes bij de verjaardag.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

6

Ah wat een schatje.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

7

Kan uit ervaring spreken als ik zeg dat ik een lekker rustig (en relatief goedkoop in vergelijking tot de tegenwoordig kinderuitjes :D) feestje heb gehad.
En ik had er 6 van 4 jaar en ik had cupcakes omgekeerd en prinsessenbovenkantjes uitgeknipt en op prikkers geplakt en kant en klare versieringen (hee, ik had dit forum nog niet ontdekt :lol: )
Maar voor de wat oudere meiden is dit een geweldig taartje om te maken :thumb: naar dit leuke voorbeeld

Alles goed???? nee 3 fout

8

Hoe oud is je dochter dan? Lijkt me erg moeilijk voor kinderen maar wel een erg leuk partijtje!!!! En vooral.......LEKKERRRRRRRR

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

9

Ooh wat een leuk prinsesje! Die meisjes vinden dat vast helemaal geweldig om te doen, zeker als het mee naar huis mogen nemen :)

10

wat een leuke lieve voorbeeld voor de kinderfeestje! ben benieuwd naar de resultaaten en hun vrolijke gezichten ;)

Groetjes Tweety!

11

wat een leuk idee! leuk gemaakt

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

12

Ach wat enig zo`n barbietaartje. Ze zullen een superfeestje hebben.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

13

petje schreef:

Hoe oud is je dochter dan? Lijkt me erg moeilijk voor kinderen maar wel een erg leuk partijtje!!!! En vooral.......LEKKERRRRRRRR

Mijn dochter wordt 10 en de meeste vriendinnetjes zijn dat ook al.
Dus dat gaat helemaal goed komen met die meiden.
Als ik zie wat zij thuis allemaal met mij maakt op taart en koekjes gebied.
Dan kan zij dat makkelijk. Misschien dat niet iedereen zo crea is maar het wordt al gauw leuk met een paar uitstekerjes, pareltjes en wat leuke kleurtjes.

Als het feestje geweest is zal ik de foto's van de resultaten erop zetten.
Dan kunnen jullie zien wat ze ervan gemaakt hebben.

Groetjes Jolanda

14

Lijkt me een kei gaaf feestje worden voor een paar meiden van 10 ben erg benieuwd naar hun resultaten..deze is in elk geval erg leuk...enne goed voorbeeld doet goed volgen....toch!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

15

Wat een superleuk idee...

Ik heb volgende week ook een kinderpartijtje wat ik mag verzorgen. 4 jongens, 4 meiden. Eerst dacht gewoon allemaal 15 cm. te laten bekleden en decoreren maar nu ik dit zie is het voor de meiden wel om een popje te doen en dan voor de jongens een voetbal of zo? Iets jongensachtigs in ieder geval... hm, zal d'r eens even goed over na gaan denken!

Maar dank voor je ideeen!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

16

Dat is zeker een schattig taartje...De meiden zullen heel veel plezier beleven... Wat een super idee!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

17

Dat is een supertaartje! Zullen de dames zeker heel erg leuk vinden om te maken!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

18

Leuk zo'n popje maken! Daar zullen ze onwijs trots op zijn, dat weet ik zeker!

19

wat heeft ze een mooi jurkje aan.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

20

mooi voorbeeldje en een heel leuk idee!

Wat een lieverdje!!!
Succes met het feestje!!

22

Gaaf zeg en wat een superidee,is mss iets voor mijn dochtertje's verjaardag alhoewel ze word 6 en er komen jongens mee....mss meer iets voor als ze wat ouder is !

23

Heel erg leuk!!

Ik zou dit ook gaan doen met het kinderfeestje van de dochter van mijn vriendin, maar helaas gooide de operatie roet in het eten. Maar het is absoluut een aanrader!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl