1

Onderwerp: nieuw op dit forum

Hoi allemaal,
ik ben Monique, getrouwd, 2 zoontjes (3,5 en 5,5) en altijd gek geweest op koken en bakken. Nu ben ik via een oude schoolvriendin opeens in het taarten bakken beland en ik vind het geweldig wat ik allemaal zie. Over een poosje ga ik een workshop doen bij haar, (na de drukke feestdrukte die al zeer binnenkort met Sint begint) en ik sta nu al te springen bij voorbaat! Ik heb al een kijkje genomen in de galerie en ik sta echt met mn mond vol tanden bij de taarten die ik voorbij zie komen! Een bakker is er niets bij! Ik hoop over een poos ook zo'n prachtige taart te kunnen laten zien aan jullie. In maart zijn mn zoontjes allebei jarig dus kan ik nog goed oefenen van te voren hihi....

Groetjes allemaal!
Monique/strawberry shortcake

2

Re: nieuw op dit forum

Welkom hier op het forum Monique,
Die taartjes voor jouw zoontjes, dat gaat je helemaal lukken hoor! Zeker als je nog eens een workshop gaat doen. Als je dingen ziet, is het allemaal niet zo moeilijk als het lijkt! Ook hier op het forum kunnen we jou met raad en daad bijstaan. Kijk ook maar eens bij de howto's. Daar heb ik ook heel veel van geleerd :Y
Succes en veel plezier met bakken. Enneuh wel showen h

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

3

Hallo Monique,

allereerst: welkom op deze site en bij dit gezellige forum wat tevens zo verslavend is als het bakken... maar dat had je al een beetje gemerkt he! ;)

Ik wens je heel veel plezier en succes met en bij het bakken en vergeet niet te fotograferen zodat wij ook mee kunnen genieten he!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Heeeeee..monique...daar ben je....
ik had al gezegd dat je je aan moest melden maar dat bleek je in november al gedaan te hebben...nou meiden..monique heeft de smaak te pakken...haar eerste taart staat al in de taartenparade ....en er komt nog veel meer aan....

veel plezier monique...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

5

Ik heb je eerste taart gezien! Die babyschoentjes zijn echt leuk!!!!! Welkom in de wereld van de taarten, en die taarten voor je zoontjes zullen zeker gaan lukken!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep