26

Re: amerikaanse bruidstaart

Ik denk gewoon dat de verwende nesten ;) hier op het forum teveel verwend zijn met wat meer mogenlijk is dan standaard en amerikaans. :D
Dus ook ik zou hem niet kiezen als volleerd verwend nest. :lol:
Maar ik vind het super dat hij zo goed is geworden naar de smaak van de klant, dat is echt heeeeel knap. :Y

27

hai mashca,

Nou, ik vind het superknap en mooi strak gemaakt. De bruggen, heb je die zeg maar van een soort tekeningetje, als filigrain gespoten, zit er gaas tussen want ik ben een dummie in closupjes, hahaha.
Maar die zijn errug mooi moet ik zeggen, de taart verder ook hoor, lekker protserig, hou ik van, zou em ook graag willen maken(voor mezelf hoor, hahaha, dat gaat te ver).
super, je bent vast trots!!!!

Mijn taarten zijn te zien op:
http://www.taartenkotje.mijnalbums.nl

28

Ik sluit me aan bij de rest dat ik dit bouwwerk liever niet zou zien verschijnen op mijn eigen bruiloft maar maaaaan wat een werk en wat mooi gelukt allemaal. Vooral de bruggetjes zijn echt geweldig mooi!

Ik heb overigens ook even heel nieuwschierig gekeken op de website waar ie vandaan kwam en snapte toen ook het fontein idee een beetje.. maar wat gebeurde er met de groenvoorziening bij de fontein? :)

Mijn taarten enzo =) *klik*

29

vond de taarten bij elkaar al leuk om te zien (wat een werk moet dat geweest zijn zeg), maar toen de close-up: echt heel gaaf!

30

Nou Mascha je hebt echt je best gedaan op deze taart, je mag er trots op zijn ,geweldig mooi.

Gr Bettie

Veel taart plezier

31 Laatst bewerkt door Lies (26-01-2008 21:13)

Ik vind het schitterend!! het is niet alleen mooi van verte maar bij de close up kan je zien dat het heel mooi gespoten is. Ik was ander half jaar geleden niks ander dan amerikaanse taart gewend tot ik in aanmerking kwam met deze site. Ik denk dat het super is als je zowel de amerikaanse als de engelse taartdecoratie techieken goed kan beheersen. Mijn complimenten!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

32

Bedankt voor alle complimenten en kritische noten ;)
Ik moet alleen even vermelden dat de bruggetjes gewoon van plastic zijn, en toen was ik nog bang voor breken (heel dun plastic).

Enne, over die 'groenvoorziening' (Reza): Ik vind het allemaal prachtig leuk die aankleding met truttige dingen en planten enzo, maar als ik voor 250 euro een bruidstaart voor 160 man moet maken met zoveel eisen (fontein en pilaren en trappen en bijzonder bruidspaar, man donker, vrouw blank etc) dan houd ik het maar liever simpel. Als ik nog een keer zo'n soort taart moet maken maak ik hem wel helemaal mooi af, maar dan doe ik het niet meer voor zo'n prijs. Ze wilden een fontein en ze kregen een fontein, ik vond het prima zo ;) :D

Mijn website: Presentaart

33

pff wat een werk zeg:S
Doe het je echt niet en het is ook niet mijn smaak hoor.

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

34

Meeeeeeeeeen wat een bouwwerk!!! Heel erg knap!!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

35

Afschuwelijk ;) , maar wel heel knap gedaan en ook dapper dat je het wilde doen. Kreeg je het allemaal heel op zijn plek, of is de foto al gemaakt op 'de' plek?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

36

wat een mega constructie is dit zeg kan zo op discovery bij het programma MEGA BUILDINGS   wauw....vooruit het is niet helemaal mijn smaak maar wat heb je het mooi gedaan!!! PETJE AF!!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

37

wat een opracht! jeetje mina, een taart waar je "niet achter" staat en dan toch zo'n prestatie leveren.

Ik vind het een knap staaltje werk.....

(en nee ik zou deze taart ook niet kiezen als trouwtaart, maar gelukkig smaken verschillen, en dus ben ik dan maar een verwend nest :P @ Wendy).

greetsz Kitty

er is altijd wel een reden voor taart

38

Ik vind deze taarten ook foeilelijk...maar wat vreselijk knap gedaan.
Mooi strak...en een heel bouwwerk...meer dan geslaagd in je opdracht dus !!!

39

Jeetje...wat een bouwwerk...
Zou er persoonlijk ook niet voor kiezen, maar als ze het zo willen hebben wat maakt het dan uit toch???
Je spuitwerk is erg mooi gedaan...SUPER...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

40

o ja, amerikaanser dan dit kan echt niet!  dit past helemaal niet bij jou mascha, maar toch heb je het prachtig gedaan hoor.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

Mooi gedaan hoor Mascha!!Knap spuitwerk!!!