51

Re: meidentaart met petshop thema.

Aaaaah... dit is weer een taartje om van te smelten...... suuuuper schattig met die petshopjes... (dat aapje :D zooo lief)
En prachtig, die kleurtjes zo bij elkaar :Y :thumb: TOP!!!

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

52

Zoals altijd weer een schitterende taart, WAT een lieve Pets.....
En ik ben WEG van je bloemenrandjes, ook mooi bij een effen, strakke taart denk ik, of een striktaart, of....Ha, toch heerlijk om weer nieuwe inspiratie op te doen op deze manier :)

Trouwens, een vraagje nog over die rand: hoe maak jij ze zo netjes recht, doe je dat met een speciale snijder of met een lineaal?

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

53

Jozien schreef:

Zoals altijd weer een schitterende taart, WAT een lieve Pets.....
En ik ben WEG van je bloemenrandjes, ook mooi bij een effen, strakke taart denk ik, of een striktaart, of....Ha, toch heerlijk om weer nieuwe inspiratie op te doen op deze manier :)

Trouwens, een vraagje nog over die rand: hoe maak jij ze zo netjes recht, doe je dat met een speciale snijder of met een lineaal?

Groetjes, Jozien.

Dat snijd ik uit met de ribboncutter, onmisbaar. :D Maar dat vind ik natuurlijk van al mijn hebbedingetjes. :lol:

Bedankt voor de leuke reacties weer en nee, het gaat nooit vervelen vrees ik. :o

54

karine schreef:

Jij krijgt ook alles gedaan ...want zag onlangs een taart met net van die beestjes maar daar moesten ze (weet niet meer wie) het lijfje groter maken omdat ie anders dat zware hoofdje niet kon dragen. Ik zie dit bij ook gebeuren dus gewoon uit leergierigheid ....hoe lukt jouw dit wel (buiten v

55

Heel mooi. Ik heb nog heel veel te leren in het boetseren....

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

56

Aaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggggghhhhhhhh wat is ie lief!!! Prachtige beestjes ook weer! Niet van echt te onderscheiden!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

57

Wendy schreef:

Nou, niet eens veel tylose dit keer want het aapje is van marsepein en daar doet tylose niet zo veel bij vind ik.

OOOOO ...ik dacht dat dat aan mijn tylose lag ...van de apotheek. Dus volgende keer misschien beter fondant gebruiken om te boetseren?

Wendy schreef:

Die heeft gewoon een stokje in haar gat gekregen en natuurlijk er duidenlijk bij verteld.

Nu Wendy ....je hoeft niet AL je geheimen prijs te geven h

58

Gelukkig ging dochter Lisette niet meteen gillen : die wil ik ook, die wil ik ook :) ! Maar ze vond 'm wel super, en ik ook natuurlijk!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

59

Prachtig... zoals altijd!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

Berichten [ 51 tot 59 van 59 ]

Pagina's Vorige 1 2 3

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » meidentaart met petshop thema.