Onderwerp: 2 Bumba's op 1 dag
Maud werd 1 jaar, en haar moeder wilde graag... een Bumbataart. Kan dat? Natúúrlijk kan dat! Die Bumba, daar zat ik niet zo over in... maar het zweet brak me uit bij de gedachte dat ik die Bumbaletters moest gaan maken
. Maar toen wist ik dus nog niet dat ze Maud heet
. Van de B in Bumba maak je heel simpel een D... en dan is de rest erg eenovudig 
Ik ben op zich wel tevreden over deze taart, alleen vind ik bij nader inzien de witte en de zwarte randjes om de letters te smal. Maar hij is wel superstrak geworden!
Op hun verzoek gevuld met aardbeienjam, aardbeien en gele room (op verzoek... want zelf zou ik dat in die combi nooit in een taart stoppen
)

Matthijs werd 2 en zijn moeder wilde graag... een 3D (helemaal in de vorm gesneden) Nijntje, eentje zoals ze op mijn website had gezien. Ik zei haar dat dat helaas niet kon omdat ik die dag al een Bumbataart had staan en een Nijntje zoals zij hem wilde, erg veel tijd kost.
Daarom wilde zijn moeder graag... een Bumbataart. Kan dat? Natúúrlijk kan dat! Die letters waren bij deze taart geen probleem, want ze wilde de letters graag op een manier die ze op een andere taart op mijn website gezien had. Niet in de styl van Bumba dus, maar goed, zij wil het zo.
Ook over deze ben ik tevreden, alleen bleek ik w
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

, maar zo in combi met aardbeienjam en verder niks... nee da's niet mijn smaak... ik vind het wat kaal...