1

Onderwerp: heeft iemand ideen voor mij

ik ga een biscuit met daar op marsepein maken voor mijn grootouders want ze zijn binnen een week 50 jaar getrouwd maar ik weet niet wat ik er van moet maken ik heb veel ideen gehad maar vond ze niet echt super goed

groetjes en alvast bedankt bakker

2

Re: heeft iemand ideen voor mij

Wat wil je? Een echte bruidtaart, gestapeld? Of gewoon 1 'platte ;) ' taart met een leuk plaatje. Bloemetjes?
Ik vind het probleem met een bruidstaart een beetje dat er zoveel prachtige en leuke ideeen te vinden zijn dat je daardoor niet weet wat je wilt, want je wilt alles wel :lol:
Google anders eens op wedding cake en dan bij afbeeldingen, krijg je werkelijk 'tig' taarten om inspiratie uit op te doen.
Als je een idee hebt en we moeten je verder helpen dan horen we het wel!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

een platte ja ik heb te veel van dat moois gezien

4

Een eetbare foto, trouwfoto bijvoorbeeld???

(en mocht je je afveagen hoe je op zo korte termijn aan een eetbare foto komt...mail me ;))

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Een trouwfoto van 50 jaar geleden op ouwel uitprinten? En daarom heen een leuk romantische lijst in de kleur goud spuiten (alla stijl van een tiara spuiten heel veel tierlantijntjes, maar dan plat natuurlijk)? En dan om de "lijst" heen bijvoorbeeld typische dingen vanuit het jaar (de tijd) dat ze trouwde? Is dat wat? Ik denk met je mee. :D

6

ik denk dat ik een idee heb gevonden  ik ga de bloemen die ze had van de trouw namaken en die boven op de taart leggen dan daar onder 50 jaar en daar onjder 2 trouwringen en aan de zijkanten zo'n 2 bogen telkens