1 Laatst bewerkt door mascha (19-10-2008 11:42)

Onderwerp: amerikaanse bruidstaart

Het ging niet helemaal zoals ik wilde, het was dan ook mijn opdracht niet, maar een voor Marcia (ook van het forum), voor haar neef.
Maar heb toch wel het merendeel gedaan, o.a. het spuitwerk.
Het is echt TOTAAL niet mijn smaak, maar ik vond het wel leuk om een keer te doen, ze wilden het graag groot en show en met een fontein en trappetjes, nou, dan krijg je dat :D
De helft gevuld met chipolata en de helft met chocoladeganache
http://www.mijnalbum.nl/Foto-38JSCYZX.jpg

Mijn website: Presentaart

2

Re: amerikaanse bruidstaart

het is ook niet mijn type taart maar het ziet er mooi uit zou best een close-upje van het spuitwerk willen zien!

3

Jeetje wat een bouwwerk! Ben ook wel benieuwd naar een close-upje van je spuitwerk. Ziet er zo uit de verte mooi uit!

4

Mooi gemaakt hoor, maar ook mijn smaak niet, maar het bruidspaar is er vast heel erg blij mee

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

5

Wow wat een werk! Ziet er wel heel groots uit! Mijn complimenten :Y

Groetjes Tweety!

6

Het mag dan ook niet mijn ding zijn, maar het ziet er prachtig uit!!

Enne een close upje van je spuitwerk zou leuk zijn!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

7

het ziet er spectaculair uit.....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

8

Wauw wat een joekel. Ben het eens met een close upje. Zitten er roosjes op? Zijn die ook gespoten dan? Ik vind hem wel mooi.
Wat staat er onder? Een waxine lichtje?

Groet van Marianne (Friesland)

9

Wauw wat een werk zeg!! Ook mijn smaak is het niet, maar ik vind het toch mooie taarten geworden!

10

Hij is mooi. Ik wil ook wel en close-upje! Mijn zoon van zes vindt hem vet mooi en vet knap!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

11

Ondanks het niet je ding is ziet het er heel netjes en chique uit.

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

12

Wauw! kanp gedaan zeg!

13

Wow Mascha, wat een bouwwerk, dat is vast nachtwerk geworden.
Sportief hoor dat je iemand help met een taart die je zelf dus nooit zou maken  :thumb:

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

14

Hahahaha.... jaaaa.... daar is ie dan... Mascha's droomtaart... ;)

Mens, wat een gevaarte!!! Gewoon ZEVEN taarten he... o, o, oooo... wel superstrak gedaan hoor... en die roosjes... en boogjes...

Kom maar op met dat close-upje... ben ook benieuwd!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

15

De taarten zien er chique uit..Mooie kleuren ook!

En ja, je moet ook taarten kunnen maken die je niet echt liggen..maar dat is met veel dingen zo..En het is de kunst om dat goed te doen, en is hier ook echt gelukt vind ik!

Toen ik nog in de bloemisterij werkte, moest ik ook vaak boeketten en bloemstukken maken waarvan je zelf vanwege materiaal en kleurkeuze van gruwde..maar het had wel voldoening als je het goed kon maken zodat de klant tevreden wegging. Denk dat dat hierin ook wel het geval zal zijn!

wow wat een bouw werk zeg mooi gedaan hoor

Groetjes frutseltje
http://www.fantasia-cakes.nl

17

Ik krijg bijna hoogtevrees!!!

Allemensen wát een taart, daar zit menig uurtje in!! Je hebt het wel weer supermooi voor elkaar gekregen!!

En gelukkig maar dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben!! (Anders had je noooit deze taart kunnen maken :lol: :lol: )

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

18

Jemigdepemig, je kan wel een constructiebedrijf beginnen als ik het zo zie.

Hij is prachtig hoor, het is mijn smaak ook niet maar hij is werkelijk schitterend gelukt! Mijn complimenten!

HaHaHa
Mijn man zegt: Tjonge, wat is dàt nou voor een toestand!!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

19

Zo hee.... het is niet mijn smaak, maar wat een bouwwerk!! Heel knap, en vreselijk eng lijkt mij, met al die palen en bruggen :s Goed gedaan :thumb:

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

20

Ja hoor, dit is DE echte amerikaanse bruidstaart ! Eerlijk gezegd zou ik deze taart niet kiezen voor mijn bruiloft, maar lijkt me wel ontzettend leuk om te maken. Maar heb je de hele stellage aangekocht, want dat kost toch ook een kapitaal en zal je waarschijnlijk niet vaak meer gebruiken :S

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

21

WOW!
Dat is nog eens een flinkerd!!
Lijkt me ook geweldig om te maken, maar is ook niet echt mijn stijl, hihi! ;)
Maar je hebt het helemaal super gedaan!!
Echt mooi! :thumb:

22

Nou hier dan stelletje loerders ;) (m

Mijn website: Presentaart

23

Allemachtig wat een bouwwerk. Maar super mooi gedaan. Ook het spuitwerk is schitterend.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

24

Ik heb ook even in je album gekeken. Veel en mooi spuitwerk! Super gedaan!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

25

:lol: Mijn smaak is het ook niet voor een bruidstaart ;) Maar ondanks dat vind ik dat je het super hebt gemaakt. Lijkt me ontzettend moeilijk.Heel mooi gespoten, mooie kleuren combinatie. Weet je ? Denk maar zo : Klant is koning ;) Dat ik denk ik ook af en toe :lol:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl