1

Onderwerp: ik wil kleuradvies

Vanmiddag heb ik, samen met mijn zoon, een pokemonplaatje gepuzzeld voor zijn beste vriend. Die is zondag jarig en wordt 8 jaar. De pokemon (prinplup) komt samen met zijn naam en leeftijd bovenop en rondom komen de pokeballen. Maar, ik heb geen idee met welke kleur ik de taart zal bekleden. Hebben jullie nog goeie idee

2

Re: ik wil kleuradvies

Ik heb nog ff geen advies qua kleur (misschien later :P), maar wil wel ff gelijk kwijt dat ik je plaatje super geworden vind :thumb: Ook helemaal de goede kleur! Had je er nou nog een tipje zwart bij gedaan?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Ik vind het ook altijd moeilijk om een achtergrondkleur te kiezen bij een puzzelplaatje. Misschien groen of heel lichtblauw?

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

4

Gaaf plaatje!
Lastig..de kleur..knal (kobalt) blauw? beetje diepgeel?
Succes in ieder geval!

5

Mooi gepuzzeld zeg.

Euhhh missschien felgeel of fel groen ??

Groetjes Angelique

6

Ik zou voor lichtblauw gaan, Succes ermee!

7

Ja, misschien het blauw van Marianne's fotootje ?

Lastig...wordt het marsepein of fondant ?

8

Blauw lijkt me ook erg mooi eronder.
En super mooi gepuzzeld zeg!

9

Ik zou zeggen: citroengeel.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

10

Wat een gaaf puzzelplaatje is het geworden! Ziet er super uit!
Ik denk dat lichtblauw er wel mooi onder staat!

11

Ik zou denk ik een gele kleur kiezen

Groetjes Inge

12

ik zou voor blauw kiezen, niet te babyblauw maar ook niet te donker. Of anders paars, niet te donker maar ook niet lila...

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

13

Als ik aan pokemon denk, denk ik aan die blauwe achtergrond van de lucht (ze zijn altijd zo uit onder-perspectief getekend).. ik zou dus voor een lucht-blauw gaan..

14

ik denk eerder aan lichtzilvergrijs, lichter dan het verguurtje ,trouwen zeer mooi en strak gepuzzeld

15

Ik heb nog een ander idee: een wit vierkant waar je puzzel op komt en je taart bekleden met de kleuren van de puzzel door elkaar gemarmerd.

Succes met kiezen, iedereen heeft weer een heel ander idee :rolleyes:

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

16

Ik heb net even gegoogled op dit monster en zag een grasgroene achtergrond, een ondergrond in zonsondergangkleuren gemarmerd en een wit met blauwe sterachtige ondergrond...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

17

Na alle verschillende suggesties, zat ik, om het nog moeilijker te maken, aan bruin te denken. Een beetje zandkleur.

Succes met kiezen

Groetjes Ilse

18

nnicole1234 schreef:

Lastig...wordt het marsepein of fondant ?

kellyke schreef:

Als ik aan pokemon denk, denk ik aan die blauwe achtergrond van de lucht (ze zijn altijd zo uit onder-perspectief getekend).. ik zou dus voor een lucht-blauw gaan..

volledig mee eens! :cool:

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

19

Het is uiteindelijk romig geel geworden (zie foto's bij de show-off). Ik heb het oranje-geel van de poten en snavel gemengd met marsepein. Ben wel blij met het resultaat.
Marianne, ik heb nog behoorlijk wat zwart bij het blauw gedaan voordat het deze kleur werd. Maar het is wel de goeie kleur geworden uiteindelijk vind ik.

20

nnicole1234 schreef:

Dat is precies wat ik ook dacht.