1

Onderwerp: winter wedding

Het was een heel gevaarte.
Ik heb hem in 2 delen vervoerd om dan ter plekke op elkaar te zetten en af te werken.
Maar hij zweeft een beetje. En wat een gedoe om daar te zitten met icing te spuiten , blaadjes bij te plakken terwijl er allemaal mensen rond lopen om alles in gereedheid te brengen.
Er komt ook nog tafeldecoratie bij maar niet iedereen was op de hoogte wat er precies moest gebeuren.
De bruid zelf heb ik nog niet gezien.

Eigenlijk geeft zo een bruidstaart toch wel veel stress. Ik zit nu voortdurend te denken van stel dat hij in elkaar valt, net als ze hem aansnijden!!!!

Er komt nog een koppeltje op dat zij gekocht had, alhoewel zo een beeldje compleet afbreuk doet aan de taart !
En spijtig van de stoelen achtergrond. Ik hoop nog ander foto's te krijgen want dat wegshoppen kan ik niet.

http://farm3.static.flickr.com/2193/2217908307_6b170e5f86.jpg?v=0

2

Re: winter wedding

WAUW wat een hoogte! Hij ziet er geweldig uit ik vind hem zo al helemaal af. Ik hoop dat ze een acceptabel koppeltje gekocht hebben... :D
Hoe stut zoveel taarten? Kartonnetjes en stokjes zijn afdoende?

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

3

men.............wat een gevaarte en wat zou ik daar ook over in zitten
MAar hij is prachtig

Alles goed???? nee 3 fout

4

WOW! Alle mensen wat een bruidstaart! Mijn mond viel echt open! Schitterend!

Groetjes Tweety!

5

Geweldige taart! Het lijkt me inderdaad heel eng om zo'n gevaarte te maken, vervoeren en in elkaar te zetten.

>>> NIEUW: Zoetekoek heette voorheen Supermuis!!!

6

Wat een prachtige hoge toren zeg.Mooi afgewerkt en zit er prachtig strak uit.ik zou het niet durven hoor.:thumb:

Groetjes Angelique

7

mooi! spijtig dat het weer er niet naar is voor het bruidspaar...
wat is de vulling?

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

8

Wow!!!! Wat chique!!!  Dat moet inderdaad een heel gewicht zijn geweest. Vraag me ook af hoe je dat gestut hebt. Ik zou zelf mijn bezemstelen in stukjes gaan zagen denk ik :lol:

9

Wauw wat gaaf! Prachtig!
Ben benieuwd naar de afmetingen, jemig wat groot.

10 Laatst bewerkt door karentje (25-01-2008 13:11)

Wie trouwt er nu ook op een vrijdag 25 januari !

het is afwisselend chocoladecake en vanillecake. Chocolade gevuld met frambozen meringue botercreme en stukjes chocolade, de vanille vanille meringue botercreme met een laagje knapperige chocolade onder.

En de onderste taart is een dummie van 35 cm. Daarom dat ik de hoogte wel riskeerde. We hadden afgesproken twee dummies. Het was maar voor 60 mensen. Er stond normaal nog eentje op maar dat moest ik weg laten voor dat beeldje te kunnen zetten (dat met de vrouw die de man sleept)
En ik dacht ineens misschien is het toch niet genoeg en dus is de 30 cm toch maar een echte taart.

Ik bied voor mensen die met weinig zijn en toch een grote taart willen de mogelijkheid om er dummies onder te zetten (die ook wel wat betaald worden natuurlijk maar een heel deel minder)

Stutten met karton en stevige stokken zeg maar.

11

karentje schreef:

Wie trouwt er nu ook op een vrijdag 25 januari !

het is afwisselend chocoladecake en vanillecake. Chocolade gevuld met frambozen meringue botercreme en stukjes chocolade, de vanille vanille meringue botercreme met een laagje knapperige chocolade onder.

En de onderste taart is een dummie van 35 cm. Daarom dat ik de hoogte wel riskeerde. We hadden afgesproken twee dummies. Het was maar voor 60 mensen. Er stond normaal nog eentje op maar dat moest ik weg laten voor dat beeldje te kunnen zetten (dat met de vrouw die de man sleept)
En ik dacht ineens misschien is het toch niet genoeg en dus is de 30 cm toch maar een echte taart.

Ik bied voor mensen die met weinig zijn en toch een grote taart willen de mogelijkheid om er dummies onder te zetten (die ook wel wat betaald worden natuurlijk maar een heel deel minder)

Stutten met karton en stevige stokken zeg maar.

klinkt in elk geval lekker.  En dat van die dummies doe ik ook, oogt mooier ;-) of voor een ronde bal te bekomen ...

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

Mooi, maar wat is hij HOOG! Tjeempie, 6 verdiepingen!!
:y:

13

Wauw wat chic zeg!
En wat een lekkere vullingen!

Groetjes Michelle...

14

JEETJE WAT EEN GIGA TAART ZEG !!!! Helemaal geweldig ! Jammer van de kier tussen taart 3 en 4. Maar goed dat zien wij en zij waarschijnlijk niet !

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

15

wauw wat is deze knap!! dit is dus de stress taart! :)

chique dat jij dat durft zo hoog te stapelen, ik heb nog niet meer dan 3 gestapeld, zit er dan

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

16

Ik vind 'm schitterend!!!

Heerlijk gevuld ook enne... het gebruik van dummies... daar had ik nog nooit van gehoord! Wat een geweldig idee! Zo heb je toch een knots van een pracht van een mooie bruidstaart, terwijl je niks hoeft weg te gooien omdat je veel te veel hebt!

Dank voor de tip!!!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

17

wow,wat een taart!!!!!!!
Echt fantastisch en zo hoog!!!!!!!!!!!!!!
Naar de stoelen op de achtergrond kijken we niet waar staan die dan...?hihi.

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

18

Wauw wat een mooie hoge taart, zelfs met dummie vind ik het lef hebben hoor!!! Heb je ze allemaal van cake gemaakt? Dan hebben ze z

Mijn website: Presentaart

19

Wow wat een megaproject!! Maar wel super uitgevoerd!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

20

Wauw :) Mooooi geworden zeg! Ik zou echt als de dood zijn als ik deze in de auto had moeten vervoeren.. al was het in twee delen. Maar zes etages ziet er dan wel weer heel erg mooi uit..

Mocht je geen andere foto meer krijgen, stuur even een berichtje, dan wil ik wel proberen de stoelen eruit te shoppen ;)

Mijn taarten enzo =) *klik*

21

En ze blijft maar gaan dames ......niet 1 niet 2 niet 3 niet blablabla ...maar 6hoog!!!!! En dat de ene na de andere Toptaart ....She is back!!!

22

Wauw, wat een joekel.

Ik heb hem even voor je bewerkt. Ik mail hem naar je toe

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

23

Gááf zeg! En een goed idee om onderop een dummy te gebruiken om zo toch een hele hoge taart te krijgen.

24

Jeetje meid wat een gevaarte! Maar wel een onwijs mooi! Echt weer eentje om op te slaan in mijn favorieten en regelmatig terug te kijken.
dat met die dummies is een heel goed idee. Wist ik ook niet, maar ja nou ben ik natuurlijk ook nog niet zo heel lang bezig. Heerlijk om steeds bij te leren.
Thanks!

25

In twee delen is dat niks eigenlijk.
het is (35 telt niet echt mee)-30-26 en  20-16-13
Het bovenste gedeelte is dus niet zo zwaar en dat kan wel (denk ik )
Ik vind de opening ook zooo een zonde. Ik had de 26 op voorhand gedowweld (of hoe zeg je dat) , heeft daar toch 1 stokje te hoog gestaan ? Of allemaal.
En ik merkte het maar ik durfde de taart niet nog eens op te pakken.

Ik had dat ook gedaan toe ze min of meer op haar plaats stond en dat was een erg grote ronde tafel waardoor ik naar voor moest leunen.
Ondertussen heb i wel geleerd dat het dikwijls lonender is om iets "fout" met rust te laten in plaats van er mee te zitten rommelen.
Enfin, dat was mijn theorie :)

Ik was er wel zelf van onder de indruk toen ze op elkaar stond. En liefst zou ik ze willen bewaken. En nu moet ik ophouden met er over te babbelen.