Onderwerp: Barbie taart bewaren
Ja oke, me eerste barbietaart is af en morgen gaat ie weg. Maareeee hoe bewaar je dat ding? hij staat nu in de koelkast maar moet ie afgedekt worden? zo ja met wat en hoe???
Alvast bedankt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Barbie taart bewaren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ja oke, me eerste barbietaart is af en morgen gaat ie weg. Maareeee hoe bewaar je dat ding? hij staat nu in de koelkast maar moet ie afgedekt worden? zo ja met wat en hoe???
Alvast bedankt
Ik heb hem gewoon zo in de koelkast gezet! Niet afgedekt, maar er wel voor gezorgd dat de taart niet tegen de rand komt en er geen eventuele druppels condens aan de bovenkant van de koelkast hangen.
Dankjewel Babs!!
wat hebben jullie een grote koelkast........mijn boobstaart is toch wel het hoogste wat hij kan hebben (en dan past de rest er niet meer in )
Maar euh Denise mogen we hem hier ook nog niet zien?
wat hebben jullie een grote koelkast........mijn boobstaart is toch wel het hoogste wat hij kan hebben (en dan past de rest er niet meer in )
Hahahaha, ik haal alle glazen planken eruit, en dan leg ik de flessen cola en enzo gewoon weg. Creatief met ruimte, hahahahah!
Ja ik heb een groote koelkast:D hoefde niets eruit te halen!
Enne.....we hebben een nieuwe camera maar ik weet dus nog niet hoe je foto's eraf haalt:o
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Barbie taart bewaren