1

Onderwerp: kwek kwek kwek (badeendjes)

Allereerst complimenten voor alle geweldige baksels die er weer gemaakt zijn! Ik heb al een paar week nergens meer op gereageerd omdat ik ontzettend veel huiswerk & tentamens heb en erg weinig energie. Niemand hoeft dus ook op mijn cakejes te reageren maar misschien dienen ze iemand nog tot inspiratie ;)

De cupcakejes heb ik gemaakt voor mijn zus die 23 werd en badeendjes spaart. De cakejes zijn gebakken in de rubberduckie caisses van wilton (hebshop!).

http://farm3.static.flickr.com/2294/2217707905_9c5b3fdfc1.jpg?v=1201247502

Groetjes, Pauline

2

Re: kwek kwek kwek (badeendjes)

Ohhh..wat heel erg leuk, en origineel!
Vooral de badkuip is echt leuk gemaakt,
weet zeker dat je zus deze niet bij haar collectie zet!!
nog gefeliciteerd!

3

Zeker weten da tik ga reageren hoor! Wat een ongelofelijk leuke cupcakes heb je gemaakt joh! Heel leuk!

4

Hier wil ik z

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

5

niet reageren? dat kan niet hoor, zo'n schatjes!! die badkuipjes moeten wel heel erg klein zijn als ze op een cupcake passen, maar wat zijn ze lief!

ik vind je ondergrond zo mooi, die verschillende kleuren blauw.

En doe dat nog goed met je tentamen hoor!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

6

Leuk zeg. Ik vind rubberduckies zelf ook zo leuk en heb al zitten denken wat ik daar nu eens mee kan doen...

heel mooi

8

super!

9

Wat een schattige eendjes! Ik vind de kleuren die je gebruikt hebt ook erg mooi!

10

Ooo wat een geweldige cakejes!! De badkuip, de eendjes, het stukje zeep.... allemaal even prachtig!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

11

:) wat heb je die zeep letters er mooi ingekregen zeg! :O Bij ziet het er nooit uit als k het probeer. Of heb jij soms een stempeltje ervoor :D?

12

Echt schitterend gemaakt, en oo zo origineel! Echt knap werk! Wat zal je zus er heel blij mee zijn!

Groetjes Tweety!

13

Wat zijn ze schattig zeg, heel erg leuk!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

14

niet reageren, sorry, maar ik moet gewoon, ik reageer enkel als ik echt moet... en nu moet ik ... :cool:

ik vind ze heel knap! om zeker eens na te maken ;)

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

15

belluna schreef:

ik vind ze heel knap! om zeker eens na te maken ;)

Dat gedacht had ik ook al !

zo een leuk ontwerp !

16

DUCKIES!! Jeej, wat een schatjes!

17

waarom zouden we niet reageren? je krijgt heus geen minnetje achter je naam als je even niet reageert, en er komt ook zoveel voorbij de laatste tijd......
MAar ik vind het een superleuk tafreeltje, alles past gewoon bij elkaar

Alles goed???? nee 3 fout

18

Ik vind ze stuk voor stuk h

19

Allemaal heel erg bedankt voor de complimenten, vind ik stiekem toch altijd wel erg leuk ;)

@flien -  de lettertjes van de zeep heb ik er met het punt gedeelte van de knif/scriber tool uit de webshop in gedrukt/geschreven.

Groetjes, Pauline

20

Jeetje wat zijn deze leuk zeg!! Ziet er zo gaaf uit zo allemaal bij elkaar :Y :)

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

21

och wat een schatjes. Heel mooi :thumb:

22

puterwt schreef:

Allemaal heel erg bedankt voor de complimenten, vind ik stiekem toch altijd wel erg leuk ;)

@flien -  de lettertjes van de zeep heb ik er met het punt gedeelte van de knif/scriber tool uit de webshop in gedrukt/geschreven.

;) Handig tooltje dan! Ik ga zo even kijken wat het is :D

23

Echt heel mooi en leuk gedaan!! En heel origineel!!

24

Ze zijn heel leuk Pauline, en denk erom, er zijn er hier zat om te reageren, dus dat komt wel goed als jij even met andere dingen druk bent. :Y
Enne, je examens zijn ook erg belangrijk en jij moet zeer zeker je energie goed verdelen hoor, denk erom. :Y (streng h

25

nou hier wil ik zeker wel op reageren....wat zijn ze leukkkkkkkkkk.......heel erg strak en ze zien er super uit....
heeeel veel succes met je tentamens en examens.......

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl