Onderwerp: Stoofpeertjespudding met...
Hallo allemaal,
Ik heb even een vraagje over vulling Ik wil graag petit-fourtjes maken en dan vullen met het toetje van de maand van Mona: De stoofpeertjespudding, die is z
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Stoofpeertjespudding met...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
Ik heb even een vraagje over vulling Ik wil graag petit-fourtjes maken en dan vullen met het toetje van de maand van Mona: De stoofpeertjespudding, die is z
Ik heb van de week de stoofpeertjespudding met gluweingelei gecombineerd. Heel lekker! De gluhweingelei was zelfgemaakt, dit is heel makkelijk: 1/2 liter gluhwein en een 1/2 liter perensap met 1 pakje geleisuiker speciaal volgens de aanwijzingen op de verpakking, zo klaar!
Uhhhh......, waarom geen twee laagjes stoofperenvulling? Ik vul altijd mijn taarten met twee of soms wel drie laagjes van de zelfde vulling. Erg lekker hoor.
Haa meiden bedankt voor de tips!
Hmm 2 laagjes kan ook wel, maar ik wil graag 2 verschillende
Ik bedacht zelf misschien een laagje melkchocolade met daarovereen eventueel schuddebuikjes? Of zou dit niet lekker zijn? Kan het in ieder geval proberen!
Gluhweingelei klinkt ook wel leuk! Ik zal er nog eens een nachtje over slapen
Hmm ja dat klinkt heerlijk, maar dan moet ik stoofpeertjes gaan koken en daar heb ik geen zin in Misschien is het idd lekkerder om een laagje jam te doen ipv chocolade? Pfft moeilijk hoor, wat ben ik toch een zeur eigenlijk, ik moet het gewoon uitproberen, het is toch maar voor ons zelf! Haha
Ik had vorig weekend de stoofpeertjes pudding in mijn Nintendo Wii taart gedaan en ook een laag BBR. De combi was heerlijk!
Geniet ze!
Groetjes, mireille
Het is dat jullie er allemaal zo enthousiast over zijn, maar op de een of andere manier kan ik me niet voorstellen dat stoofpeertjes in je taart lekker zijn... Kan ik niet een keer bij iemand komen proeven om me te overtuigen?
Deze vulling komt niet in mijn taarten Ik lust geen peer Ik zal maar niks zeggen :shhh: over deze vulling aan mijn moeder, anders moet ik zeker haar verjaardagstaart met stoofpeertjes maken
Het klinkt wel lekker en dan afsmeren met kaneelbotercreme !!!!
Heb zelf van de appie tijdens de kerst stoofpeertjes in een potje meegenomen. Die heb ik door de banketbakkersroom gedaan. Het was ook erg lekker. Beetje fris-zoet!
Haha Marianne, je moet maars gauw zo een pudding kopen! Die is zooo lekker! Maar ik weet niet of het ook lekker is in taart. De afgesmeerde taart staat nu op te stijven in de koelkast. Ik heb uiteindelijk 1 laag perenpudding gedaan en 1 laagje zure bessenjam Afgesmeerd met kaneelbotercreme. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat, laat het hier weer wel weten!
Bedankt voor alle reacties!
is er een recept van die perenpudding? ben er nu wel een beetje benieuwd naar
Ja hoor, heel makkelijk recept. Je gaat naar de winkel, koelvak, zoekt naar de mona toetjes. Pak de goede eruit, naar de kassa, afrekenen, naar huis rijden en in je taart mikken.
Kind kan de was, euh, een taart maken!
azo , zou deze ook in belgie gemakelijk zijn? lol
ik ken mora ; maar geen mona , lol
Het is dat jullie er allemaal zo enthousiast over zijn, maar op de een of andere manier kan ik me niet voorstellen dat stoofpeertjes in je taart lekker zijn... Kan ik niet een keer bij iemand komen proeven om me te overtuigen?
Kunnen we samen gaan, want mij trekt het ook niet zo.
Zo hebben mijn vriend en ik altijd strijd of je stoofperen nou gewoon als groente eet bij je aardappelen of als toetje (ik ga voor de aardappelen versie, daarom zal ik ze waarschijnlijk niet zo gauw in een taart mikken tja, t is maar net wat je van huis meegekregen hebt)
(ik ga voor de aardappelen versie, daarom zal ik ze waarschijnlijk niet zo gauw in een taart mikken tja, t is maar net wat je van huis meegekregen hebt)
Jaa, dat is het dus 't Is de verkeerde associatie (dat woord moet ik altijd even checken ), hier was het ook zondagse kost, met aardappeltjes
Haha dat zal het zijn!!
Bij mn vriend thuis eten ze ze ook bij de aardappelen en het vlees! Maar ook als toetje haha. En wij eten ze niet zo vaak, maar meestal dan alleen als toetje.
Maar echt, de combinatie met een laagje (zelfgemaakte door ma) zure rodebessenjam is echt goed
Maar, smaken verschillen eej!!! En dat is maar goed ook
Hee, Marianne, misschien kunnen wij dan de combi stoofpeertjes, aardappelpuree, vleesmousse in een taart doen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Stoofpeertjespudding met...