1

Onderwerp: Goed, ik heb een taart en 2 bolletjes gevuld voor boobs.....en nu?

hoe bekleden jullie een stuk lichaam met boobs.
Alles in een keer? hoe doe je het stuk tussen het 'gleufje' zeg maar.
zet je de boobs op de taart  en drappeer je daar het marsepein overheen? maar hoe doe je het dan tussen de boobs in?
Of zet je er 1 op en dan daarna pas die ander?
ik weet t ff niet en heb jullie hulp nodig

Alles goed???? nee 3 fout

Re: Goed, ik heb een taart en 2 bolletjes gevuld voor boobs.....en nu?

ik wacht even met je mee ben ook nieuwsgierig hoe je dat moet doen

Groetjes frutseltje
http://www.fantasia-cakes.nl

3

wat ik heb gedaan is tussen de boobs en de ondertaart een taartkarton en gestut met chocosticks. En ja inderdaad in 1x de marspein erover heen en dan aanstrijken waarnodig. Viel mij erg mee moet ik zeggen. Dus een ruime lap nemen en beginnen tussen de boobs in en dan naar buiten toe glad strijken.

hoop dat je het begrijpt..... Succes !!

4

Ik wil volgende week ook boobs gaan maken, en ik wil eerst het lichaam bekleden en daarna de boobs ( gevuld en gedecoreerd ) erop zetten.
Zou dat zo niet werken?
Lijkt me namelijk wel makkelijk zo..

5

Ik heb zondag voor het eerst boobs gemaakt. Als onderkant had ik een harttaart gevuld met bbr en lemoncurd en toen afgesmeerd met boter creme. De boobs zelf heb ik gemaakt van het 12 cm Ikea bolletje, gevuld met bbr en aarbeienjam en ook afgesmeerd met botercreme. Toen heb ik een grote lap marsepein erover gelegd en heel voorzichtig glad gestreken. En tussen de boobs ok heel voorzichtig naar beneden strijken en ik ben er eigenlijk trots op. Zo trots dat ik zelfs een foto heb gemaakt van de blote boobs.

Natascha

Groetjes Natascha

6

Dus eigenlijk zou het in 1x bekleden ook goed kunnen lukken?
Ik heb een braadslede ( iets van 36 cm lang en 26  breed dacht ik..) dus dat zal me een flinke lap worden dan.

7

ik vindt het zelf mooier om in 1 x te bekleden omdat je dan geen randjes ziet. en ja dan wordt het inderdaad wel een flinke lap. Ik zou zelf ook niet te dun uitrollen anders heb je een grotere kans op scheuren

8

Te laat voor mij............hij staat al in de parade (heb ook 1 lap gebruikt trouwens)

9

Hij is leuk!
En mezelf kennende ga ik het gewoon proberen, de hele lap in 1x erover heen.
Ik zorg gewoon dat ik op dat moment geen kinderen om me heen heb,dan moet het vast wel goedkomen :D
Heb jij trouwens nog  stokjes in de onderste taart gedaan voor ondersteuning van de boobs?

10

chocostokjes, voor de zekerheid zeg maar, ik had ze namelijk even gevuld (nog niet afgesmeerd) even snel (zie topic peuters en taarten maken :lol:) en op elkaar (niet op de juiste plekken dus) in de koelkast gezet en toen was de taart al een beetje ingedeukt

11

ok, dan zal ik van de week even naar de lidl rijden!

12

Taartje schreef:

ok, dan zal ik van de week even naar de lidl rijden!

c1000 heeft ze ook, smurfenstokjes heten ze daar, per 3 doosjes verpakt