1

Onderwerp: Ook ik aan de strik

Voor mijn zusje die morgen jarig is heb ik deze taart gemaakt.Ze wilde graag op haar werk trakteren.
Ben niet helemaal tevreden.Strik is niet super gelukt en de bekleding laat ook hier en daar wat steekjes vallen.

Moskovisch deeg met 1 laag aarbeien bavarois en 1 laag met zwitserse room met een laagjes aarbeien.En als bekleding witte chocolade ganach met fondanten versiering.
Pff de ganach is echt niet makkelijk te doen en vooral moeilijk strak te krijgen,dus niet echt superstrak geworden :s

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GSTTAGBG.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IKFKIJV4.jpg

Bedankt voor het kijken.En tips en trucs natuurlijk altijd welkom

Groetjes Angelique

2

Re: Ook ik aan de strik

Hoi Knubje,

Niet zo muggeziften h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

Waauw ik vind hem juist superstrak geworden! Met ganache is dat toch veeeel moeilijker!! Het is een super taart geworden, en hij lijkt me heeeeeeeeerlijk!

4

Nou ik doe het je niet na....
Ik vind hem geweldig!!

groetjes Marlies.

5

knubje schreef:

Pff de ganach is echt niet makkelijk te doen en vooral moeilijk strak te krijgen,dus niet echt superstrak geworden :s

Ganache???

Ik dacht gelijk dat het marsepein of fondant was!!!!

Joh... je mag echt wel supertevreden zijn hoor, ik vind het er in ieder geval supermooi uitzien... en wat zal ie lekker smaken! :9

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

6

Wow .. wat een mooi taart! De ganache is super geworden joh! En de strik en versiersels, dis zijn echt mooi! Wat zullen de collegas van je zus lekker smullen zeg!

Groetjes Tweety!

7

Dankjewel ladies voor jullie complimenten :thumb:

Ik ben misschien te perfectionistisch hahaha! Moet geloof ik meer naar jullie luisteren hihi.

Hoop dat mijn zusje straks ook zo onder de indruk is als jullie,maar zij is nog een tikkeltje erger als ik, wat perfectie betreft.Maarja het blijft handwerk en het gaat tenslotte er toch ook om dat hij lekker smaakt.

Groetjes Angelique

8

Wat prachtig en hij klinkt ook heeerlijk!

9

Hij is prachtig. Ik heb hem opgeslagen als voorbeeld. Ik vind de kleurencombi zooo mooi!!!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

10

Poeh poeh.....taart is zojuist opgehaald en ze vond hem prachtig.Gelukkig maar weer! Kan ik weer rustig slapen.hahaha

Groetjes Angelique

11

mooi met die kleine bloemetjes op het lint!!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

12

Nou, ik vind hem heel mooi hoor! En je strik ook! En de kleuren....ook :)

Groetjes, Sylvia

13

Ik snap ook niet waar je het over had. Hartstikke goed geslaagde taart met mooie strik en bloemen en goede bij elkaar passende kleuren.

Groet van Marianne (Friesland)

14

WAUW! k vin dhem supermooi! En die ganache zit onwijs strak eromheen hoor! Heel leuk zo die kleurencombi eigenlijk!

15

Ik vind 'm superstrak! Knap gedaan met ganache, ik kan me voorstellen dat dat lastig is, maar het is je goed gelukt!

Groetjes,
Sandra

16

Niet tevreden?
Nou ik vind 'em supermooi! Prachtige kleurencombi, maakt het erg sjiek.

17

Ziet er echt heel mooi uit! Ik wou dat ik zo'n strik kon maken :)

Groetjes Michelle...

18

Nou Knubje, hij is echt schitterend geworden !!

19

Niet te streng voor jezelf zijn,hij ziet er mooi uit en de kleuren zijn leuk.

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

20

Daar wil ik maar al te graag een hapje van  :lol: Heel mooi gemaakt en je strik ook !!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

21

erg mooi geworden hoor!!!

22

prachtig

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

23

Is wel super hoor ...je strik is WEL goed .
En je ganache ...moet er eentje voor valentijn doen en als die eruit ziet zoals de jouwe ben ik supertevree hoor!!!

24

Mooi hoor!! Je strik is ook goed gelukt!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

25 Laatst bewerkt door knubje (25-01-2008 11:29)

Hallo Meiden,

Superbedankt voor jullie lieve complimenten enz.Dit heeft mijn zelfvertrouwen weer wat opgekrikt haha

Misschien wel leuk om te vertellen(het gaat tenslotte over bovenstaande betreffende taart)

Mijn zusje wilde op een gegeven moment bijna geen taart meer laten maken want vorige week had een andere collega van mijn zus getrakteerd op 40 tompouzen en die kwam ze aan de straatstenen niet kwijt.Bijna niemand at ervan en het meisje kon naar huis met meer dan de helft van de tompouzen.:grr:
Mijn zus belde me om te zeggen dat ik de taart beter kon laten want ze zou het zonde vinden(na alle moeite) om met de taart weer terug naar huis te keren omdat de collega's haar ermee misschien zouden laten zitten.

Toch de gok gewaagd en de taart maar gemaakt.En wat denken jullie??

HELEMAAL OP!!

hahaha er waren collega's die kwamen zelfs een 2de stukje vragen zo lekker vonden ze het! Er waren collega's die vroegen zelfs of ik banketbakker was hihi :lol:
"Nee hoor" zei mijn zus :"dit is pas haar 3de taart!!"

Nou zo zie je maar dat als de verwende collega's wat voorgeschoteld krijgen wat ze bevalt dat het tot op de laatste kruimel op gaat.
Ik ben blij dat het zo gewaardeerd werd hihi

Groetjes Angelique