26

Re: meidentaart met petshop thema.

Hij is LEUK!!! Maar zou toch eerder gewoon een paar van die beestjes van mijn meiden op zo'n taart zetten. Misschien moet ik op rustige dagen met de voorbeelden voor mijn neus toch maar eens wat proberen.

Bedankt weer voor de gezellige avond, heb er weer veel van opgestoken!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

27

Koenie schreef:

Voor een "Wendy" een relatief simpel gedecoreerde taart... maar godskolere... wat een werk moeten die Petshops geweest zijn!!!!!!!!!

Ze zien er in ieder geval perfect uit... als je ze naast die van mijn dochter zou zetten zou ik het verschil niet zien (wel ruiken... ;) )

Prachtige bloemetjes ook enne... je gaat lekker met je vullingen mop! ;)

Veel plezier vanavond met de workshop en groet Bien van me!

Haha, ik wist wel dat jij zeker de binnenkant zou waarderen. :+

Het was inderdaad een snelle taart voor mij ja, de jarige was ziek en ik wist pas eind van de maandag middag of haar verjaardag gevierd zou worden omdat ze eerst nog een bericht van de dokter af moest wachten. Ik was nog veel meer diertjes van plan maar heb daar van af gezien in het kader van uitstel kan afstel komen en dan zit ik daar met mijn 10 popjes waar ik 10 uur aan heb zitten knoeien. :S Ik had er dus maar 2 op voorhand af en het aapje nog snel erbij gemaakt. (die was niet zo moeilijk, maar wel scheetig toch? :D )
Ik vond de bloemen plakken eigenlijk ook wel weer eens leuk. :)
En ze was er erg blij mee gelukkig, haar zusje is volgende maand aan de beurt en kan niet wachten. :lol:

28

Bien schreef:

Hij is LEUK!!! Maar zou toch eerder gewoon een paar van die beestjes van mijn meiden op zo'n taart zetten. Misschien moet ik op rustige dagen met de voorbeelden voor mijn neus toch maar eens wat proberen.

Bedankt weer voor de gezellige avond, heb er weer veel van opgestoken!

Hihi, kon je het ook niet laten om nog even achter de pc te kruipen? :lol:
Graag gedaan Sabientje, je was weer gezellig. :)

29

Zit even nog met mijn hubbie bij de open haard de dag door te nemen en moest nog een keer achter mijn laptop kruipen, want ik was je 1 ding vergeten om te vertellen.

Complimenten Wendy, wat heb je er een geweldig mooie ruimte van gemaakt op zolder. Alles is op elkaar afgestemd, alles klopt en het ziet er ook nog eens zo gezellig uit. Heb je altijd nog in mijn achterhoofd voor een bruidstaart mocht ik ooit nog eens gaan trouwen, maar heb je inmiddels ook in mijn achterhoofd voor binnenhuis architekte als ik ooit nog eens mijn woonkamer ga aanpakken!!
xx

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

30

prachtige taart

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

31

geweldig hoor, jij hebt ook nooit plastic nodig, jij maakt alles zelf!!!

Taart-toedeloe, Maris
Zoals je het taartje thuis bakt, bak je hem nergens!

32

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeetje weer zo lieverdje! Die oogjes die je maakt zijn zo onwijs prachtig van die beestjes.
Ik wil ook zo graag nog een keer naar je toe Wendy!

33

Prachtig!! Wat een ongelooflijk mooie taart!

Groetjes,
Sandra

34

Prachtig!
Hoe doe je dat toch, dat boetseren? Ik kan er echt geen hout van! :s

35

Heel erg lieve taart, mooi zo met wit en roze/rood ben ik zelf helemaal gek op ! En die beestje, ach laten we het daar maar niet over hebben :D okeeeeh ze lijken wel van plastic !!!! :)

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

36

super!

groetjes hanane
O..ja kijk ook op http://olalataarten.mijnalbums.nl

37

wat een mooie taart weer...je diertjes zijn helemaal top......en je vulling klinkt heerlijk...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

38

wauwie weer zoals altijd schitterend

Webshop- Workshops Winsum/ Groningen
www.juffrouwtaartshop.nl

39

Wen, Het is weer een PRACHT Taart geworden.
Ik ben blij dat ik binnenkort weer op je stoep sta ;)  :D

Pluk de dag!

40

Jij krijgt ook alles gedaan ...want zag onlangs een taart met net van die beestjes maar daar moesten ze (weet niet meer wie) het lijfje groter maken omdat ie anders dat zware hoofdje niet kon dragen. Ik zie dit bij ook gebeuren dus gewoon uit leergierigheid ....hoe lukt jouw dit wel (buiten v

41

ohhh helemaal leuk......

meer weet ik eigenlijk niet te zeggen dus ik laat het erbij!.

greetsz Kitty

er is altijd wel een reden voor taart

42 Laatst bewerkt door maris18+ (24-01-2008 13:58)

Mijn dochter is bijna jarig en ik weet niet of ik deze moet laten zien(ze is al 500 keer veranderd van mening) Maar ik vind hem echt super en een echte meisjestaart

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

43 Laatst bewerkt door nnicole1234 (24-01-2008 14:02)

Neee...vooral geen taarten van Wendy aan dochters laten zien !!!!!!!!!!!!
Die jongste van mij is er nog steeds van overtuigd dat haar mama ook wel even zo'n K3 taart (met die meiden 3d er op) voor haar verjaardag maakt (is pas in december dus ik heb nog hoop dat ze het tegen die tijd wel vergeten is:S )

Hij is heel leuk geworden Wendy
Mooie taart, mooie pets...echte meidentaart (hoewel ik de kleurencombi (pets met roze)wat minder vind deze keer....zei ik..die het zelf al helemaal niet kan bedenken allemaal ;) )

Hoewel...heb nog ff terug gekeken..die poes past er natuurlijk wel perfect bij !

44

Gaaf...die beestjes zijn net echt!

Groetjes,
Daniela

45

Heel leuk gemaakt !!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

Helemaal super !

Gisteren op het partijtje vlogen de petshops ook om je oren helemaal in dus!

super mooie taart.

Sas

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

47

Hoi Wendy,
het blijft gewoon zo leuk om te bekijken :Y :D
De littelest pets zijn weer toppertjes.

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

48

Weer prachtig!!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

49

ah wat lief!

50

Wat een mooie creatie weer zeg !!!!!! En wat knap gemaakt weer.

Wendy nog bedankt voor de fijne avond, heb weer veel geleerd !!!!
En wat zit je er prachtig bij op de zoldertje zeg .........

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.